+++
Rentak musik membuatkan pelajar lebih suka dan ingin menari saja,lagu I AM THE BEST dari 2NE1 didendangkan dalam dewan tersebut membuat pelajar semakin ghairah..
Tiba²..pelajar yeoja menjerit.. Apabila 7 orang jejeka yang baru sampai ke Majlis tersebut..
"Omo!!jungkook oppa handsome!!"
"Maigoshh..Tae dengan Jimin oppa!!"
"Andwae~oppa bangtan hensem!!."
"Jungkook oppa nk tak jadi pasangan saya!!"Tergedik-gedik pelajar yeoja junior apabila ternampak BTS yang baru sampai ke Dewan itu.. Mereka memang sangat tampan dan smart dengan pakaian mereka..
BTS yang baru sampai dimajlis itu,membuat pelajar lain agak kagum dengan cara pemakaian mereka ..Mereka nampak smart dan kacak walaupun pakaian yang Agak simple..
[Tengok gambar kat atas]
"Wow.. Ramai jugak orang yang dah sampai".kata Hoseok memandang pelajar² yang sudah berkumpul dalam dewan.. "Lagi 12 minit je nak start pembukaan"..kata Namjoon sambil tengok jamnya..Taehyung yang asyik seperti resah mencari sesuatu.."Kau dah kenapa Tae?"..tanya Yoongi pelik tengok Taehyung.. "Aku cari Yena,dah sampai ke belum lagii"..Taehyung bukan apa,takut pulak Yena tak hadir..
"Mesti datang punya laa"..balas Jimin sambil wink dekat Taehyung..tersengih jugak Taehyung akhirnya.. "Siapa tu??"..tanya Jin apabila melihat ada pelajar yang memandang ke arah pintu utama..
"Woa handsome nyaa"..pelajar² disitu pandang dekat namja yang masih berdiri di pintu utama tersebut..
Namja tersebut adalah Hanbin, ketua kelas Dope yang bertanggungjawab dan berdisiplin orangnya.. Hanbin yang sentiasa senyum itu membuat para yeoja kat situ tidak keruan..
Hanbin sebenarnya menunggu kawanya masih diluar itu.. Datang laa mereka pun satu-persatu..
Jeonghan dan Minggu yang terus masuk ke dalam Dewan terus dipandang oleh pelajar dan BTS sekali.. "Tu bukan Jeonghan dengan Mingyu ke??"..tanya Jimin sambil minum air.. "Ha'ah la.. Diorang pun baru sampai jugak"..balas Hoseok sambil memandang mereka..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanficYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...