+++
"Min Yoonji~"..semua pelajar pandang pelik dekat pelajar baru itu yang tetiba panggil nama Yoonji..
Yoonji terdiam dan pandang Mingyu.. Bagidia suara itu agak familiar..
Ahli BTS yang sudah ada di depan.. Terus pandang pelajar baru tersebut..Yoongi yang pandang namja itu seolah terkejut dan tidak sangka.. Yoongi terkaku..
Yoonji menolak perlahan Mingyu..Apakan daya.. Mingyu terpaksa membiarkan..
Yoonji terus memusingkan badan nya dan pandang ke arah pelajar itu..Pelajar baharu atau Sumbae baru itu pandang Yoonji dengan senyuman..
"Long time no see~ Min Yoonji" ..kata pelajar itu.. Sambil tersenyum..
Yoonji yang pandang namja itu.. Dengan penuh geram dan dukaan yang dia lalui selama ini..
Semua pelajar pandang pelik..Jungkook sudah menjadi keliru..
Apa hubungan dia dengan Yoonji..
Yoongi yang sudah membara.. Nasib Hoseok seperti tahu akan Yoongi..Namja tadi berjalan ke arah Yoonji..
"Yoonji arh.. Saya rindu awak~"..
Yoonji yang kaku tetiba terus mengalirkan air matanya.. Hati nya sudah remuk dan sakit sekarang ni..Yoonji hanya berdiri tegak dan kaku.. Dia terasa lemah bila namja ini ada di depan matanya.. Hanya bunyi tangisan didengari dari Yoonji..
Semua pelajar disitu hanya diamkan diri..Tidak mahu bising ..
"Yo-yoonji arh.. Awak nangis"..kata namja itu ..Baru namja itu ingin dekatkan pada Yoonji..Mingyu terus menolak Namja itu..
"KAU JANGAN DEKAT DENGAN YOONJI!! KALAU TAK NAHAS KAU!"..kata Mingyu marah terus menarik Yoonji pergi...Yoonji yang lemah tidak berdaya, Mingyu terus mengheret Yoonji..
Namja tadi hanya pandang kearah Yoonji dan Mingyu..Semua pelajar dekat situ hanya pelik pandang mereka...
+++
Rooftoop sekolah
Akhirnya Yoonji menangis dengan tersesak-sesak...Mingyu hanya mampu pujuk Yoonji sahaja..
"Wa-wae Mingyu!Wae!"..jerit Yoonji dalam tangisan.."wae sekarang baru dia muncul.. Wae Mingyu arh~"..Yoonji terus nangis dengan kuat.. Mingyu yang memujuk nya terasa sedih bila Yoonji menangis dengan teruk..
Bbang!!..
Yoongi menolak pintu dengan ganas terus berlari ke arah Yoonji yang hanya menangis dengan tersesak..
Yoongi terus tarik Yoonji dan peluk..Mingyu memandang adik-beradik itu..
Yoongi turut menangis juga..Dia tidak boleh melihat adiknya bila menangis dengan agak hard sekali..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
Fiksi PenggemarYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...