HARI KANTIN~Pada pukul 8 pagi,pelajar kelas dope mula mengemas serba sedikit kelas mereka..Mereka sudah menjadikan kelas mereka seperti cafe..
Hanbin yang sudah tersenyum lebar dengan kelasnya agak menarik dan cantik sambil berdiri di tengah² kelas..
"Hoii,hanbin~ mana si Yoonji cakap nak bawak baju untuk kita semua".. Tanya Yuvin dekat Hanbin yang tersenyum-senyum tadi..
" Lambat kot,mungkin kejap lagi sampai laa"jawap Hanbin sambil berjalan ke arah kaunter Cafe mereka.."Korang semua buat laa apa yang patut,aku nak ambik kedatangan korang jap"..sambung Hanbin terus ambik buku kehadiran di meja..
Pelajar² kelas dope mula menyediakan menu² mereka dan membuat persiapan..
+++
YOONJI POV
"Oppa!!!palli!! Lambat betul laa..dah pukul 8 dahh ni".. Marah Yoonji apabila dia menunggu Oppanya si Suwerk.." Sabar laa Oppa nak pakai kasut nih"..muncung Suga sambil memakai kasut..
"Kalau Oppa tolong bawak barang Yoonji tak pe lah,errhh".. Geram Yoonji sambil terus membawa barang dan terus letak di bonet kereta..
" yerla²..kaja~"Yoongi terus membuka pintu kereta dan masuk sambil mengstart kan enjin kereta nya..
Yoonji terus masuk dan membuat muka ketat..Yoongi terus membawa kereta dan terus gerak ke sekolah..+++
BTS POV
"Wehh,,mana Yoongi nih lambat betul"..Jin memandang jam nya yang sudah pukul 8 lebih..
"Mungkin ada laa tu hal~".. Sampuk Namjoon sambil main fone di dorm BTS sekolahnya..Dengan tepat masanya si Yoongi pun datang..
"Mian lambat~" dengan penuh swag Si Yoongi berjalan ke arah mereka..
"Kau asal lambat hah!Gula!".marah Jin dekat Yoongi..
Yoongi hanya berjalan terus duduk di sofa dan sudah pastinya tido..+++
Yoonji berjalan laju sambil membawa barang nya ke kelas..
"Ish..ni oppa punya pasal laa..bukan nak tolong err".. Marah Yoonji sambil berjalan laju dan menuju ke kelas nya..Didepan Pintu Kelas~
"Mian lambat~"..Yoonji masuk ke kelas dengan tercungap-cungap..
Junseob dan Yuvin menolong Yoonji mengangkat barang yg dibawa oleh Yoonji.." Gwenchana..janji kau selamat smpai ~" kata si Dahyun yang sedang menyusun kerusi bersama Jungyeon..
"Yoonji~ kenapa lambat?".. Tanya Yena sambil mengelap pinggan bersama Jeonghan,Jihoon dan Jinyoung.." Oppa aku punya pasal laa lambat.." Yoonji mengibas-ngibas tangan nya kerana berpeluh..
"Mana baju?" tanya Hanbin sambil sambil memberi tisu pada Yoonji
"Ada kat situ jap erh~"..Yoonji membuka beg yang dibawa..
" So aku bagi baju ni..now kita tukar.."..pelajar kelas kita dope pun tukar pakaian mereka..+++
SCHOOL CANTEEN'S DAY
Sekumpulan yeoja sedang sebok mempromot kan kelas mereka..
Bukan siapa lagi kalau RED VELVET.
Mereka memakai dengan pakaian yang seakan sama..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...