54

1.5K 99 10
                                    


"Yoon betul² cintakan Jungkook ke?"..tanya Namjoon sambil pandang anak mata Yoonji ingin tahu isi hati Yoonji dengan benar..
"Wa-wae oppa cakap macam tu.. Mestilaa Yoon cintakan Jungkook ..wait?"..pelik Yoonji darimana yang dia tahu Jungkook dan dia dating..

"Op-oppa ta-tahu ke?"..tanya Yoonji gugup.. Namjoon hanya mengangguk..
Tetapi dari pandangan Yoonji,Namjoon agak seperti sedih..
"Yoon~ kalau Yoon masih sayangkan Nam Joohyuk..lepas laa Jungkook takut dia pula akan tersiksa"..kata Namjoon dengan nada sedih..

Yoonji yang pandang Namjoon terus mengalirkan airmatanya..
"Jadi oppa tahu laa apa masalah yoon sekarang??"..kata Yoonji sebak sambil pandang Namjoon.. Namjoon hanya mengangguk sahaja..
Yoonji terus memejam kan matanya dan cuba kawal perasaannya yang celaru sekarang..

"Kalau yoon rasa yoon masih sayangkan Joohyuk.. Lepaskan Jungkook.. Kami taknak tengok Jungkook sedih"..Yoonji hanya mendiamkan dirinya.. Dia hanya dia sudah penat menangis sebenarnya..

"Oppa boleh tak keluar dari bilik Yoon.. Mianhae kalau Yoon kurang ajar.."..kata Yoonji menahan tangisannya. Namjoon hanya mengangguk dan keluar dari bilik Yoonji..

Sesudah Namjoon keluar, Yoonji terus menangis dengan sepenuh hatinya.. Dia terasa sakit amatlah sakit dia tidak mahu kehilangan Jungkook.. Sudah laa dia dah sakit hati dengan Joohyuk.. Takkan Jungkook pula..

+++

Bulletproof  International HighSchool..

Yoonji yang berjalan sekitar kawsan sekolah...Pelajar-pelajar disitu mula pandang buruk terhadap Yoonji..
Yoonji cuba menahan dari tangisan.. Semenjak kebelakangan ini Yoonji asyik kuat menangis dan menjadi seoranh insan yang lemah..

"Weh.. Tak sangkala.. Couple dengan Jungkook tapi still hubungan dengan Joohyuk sumbaenin"..
"Kan kan.. Tulaa tak cukup yang satu ke apa.. Tamak~"
"Biasalah acah dia hebat kat sekolah ni"..

Yoonji yang mendengar hanya buat endah tak endah.. Tujuan dia ingin masuk ke kelas..
Apabila sudah sampai dikelas..
Semua pandang Yoonji..
Yoonji hanya mendiamkan diri sahaja..

"Morning yoonji~"..mesra Hanbin bila Yoonji baru masuk ke kelas..Yoonji tersenyum nipis sahaja dekat Hanbin..
"Yoonji arh.. Kau dah siap kerja sekolah yang cikgu kang bagimasatu"..tanya Jungyeon ingin ceriakan hati Yoonji..

"Ouh.. Da-dah"..kata Yoonji dengan suara seraknya.. Jungyeon tersenyum hambar dan memandang Dahyun..

SKIP

Kring!!!

Bunyi loceng masa rehat sudah berbunyi.. Semua pelajar kelas dope mula berpusu keluar untuk pergi rehat..

Yoonji orang terakhir keluar dari kelas nya.. Setelah sampai di kawasan tangga.. Yoonji ternampak Jungkook..

"Ouh~ Jungkook arh!"..jerit Yoonji dan terus berlari ke arah Jungkook.. Jungkook yang memandang nya hanya buat tak tahu sahaja..

"Huhh.. Jungkook awalnya awak pergi ke sekolah.."kata Yoonji dengan nafas yang tercungap.. Jimin hanya memandang Yoonji tajam.. Taehyung hanya pandang Yoonji dengan sayu sahaja..

"Suka hati aku laa nak pergi sekolah awal ke lambat.. Tak susahkan hidup kau pun"..Yoonji pelik pandang Jungkook yang bercakap kasar dengan nya.. "Ju-jungkook arh~"..kata Yoonji tergamam bila Jungkook jadi lain..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now