1: Αργοπορημένη Απολογία

335 21 7
                                    

Ανέβαινε τα σκαλιά κρατώντας τους φακέλους στα χέρια της. Δεν έπαιρνε ποτέ το ασανσέρ. Έπρεπε να κρατά το σώμα της σε άριστη φυσική κατάσταση και ακόμα και οι σκάλες ήταν απαραίτητες.

Προσπαθούσε να μην κοιτάει επίμονα τους φακέλους. Αλλά ήξερε πολύ καλά τι περιείχαν ο κάθε ένας. Λογαριασμούς, λογαριασμούς, λογαριασμούς.

Μπήκε στο διαμέρισμα κλείνοντας την πόρτα.

Η Τυχερή όρμισε αμέσως πάνω της.

«Χέι!!!» της είπε χαρούμενη χαϊδεύοντας την.

Η Τυχερή πήγε στην πόρτα ξύνοντας την απαλά με την πατούσα της.

«Βόλτα ε;» την ρώτησε υποψιασμένη.

Τόσα χρόνια είχε καταλάβει τι ήθελε και πότε ήθελε κάτι. Μερικές φορές την προλάβαινε κίολας.

«Οκ. Πάμε.» είπε πετώντας τους φακέλους στο γραφείο της.



Το αεράκι τίναζε απαλά τα μακριά της μαλλιά.

Λάτρευε την πανέμορφη θέα στον Ειρηνικό Ωκεανό αλλά παράλληλα της έλειπε η Νέα Υόρκη και το Σέντραλ Παρκ.

Όταν τελείωσαν με την βόλτα επέστρεψαν στο διαμέρισμα.

Η Τυχερή κουλουριάστηκε στο κρεβάτι της και η Κέιτ βρήκε την ευκαιρία να ανοίξει επιτέλους τα γράμματα.

Κάθισε στο γραφείο της τακτοποιώντας προσεκτικά τους φακέλους με τις εκκρεμείς υποθέσεις.

Κοίταξε τον πρώτο φάκελο: Λογαριασμός ρεύματος.

Δεύτερος φάκελος: Λογαριασμός κινητού.

Τρίτος φάκελος: Ενοίκιο.

Έκλεισε τα μάτια της ευχόμενη οι επόμενοι φάκελοι να ήταν επιστολές που της ζητούσαν να αναλάβει υποθέσεις. Και ευτυχώς οι δυο επόμενοι ήταν υποθέσεις.

Φυσικά και δεν θα απέρριπτε καμία από τις δυο υποθέσεις. Δεν την έπαιρνε να το κάνει. Ειδικά όταν είχε να πληρώσει εκείνους τους αναθεματισμένους λογαριασμούς.

Υπήρχαν ημέρες που δεν είχε καμία υπόθεση και αυτό κυρίως γιατί υπήρχαν γραφεία Ιδιωτικών Ντέντεκτιβ με μεγαλύτερη φήμη. Ποιος θα επέλεγε άλλωστε μια 23χρονη κοπέλα που έχει για γραφείο το διαμέρισμα της;

Ευτυχώς που είχε την Τζέσικα για να της πλασάρει πελάτες.

Πήρε το κινητό της και κάλεσε τους υποψήφιους πελάτες επιβεβαιώνοντας τους ότι θα αναλάβει τις υποθέσεις και ότι θα ήθελε να συναντηθούν από κοντά για να κανονίσουν τα έξοδα.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now