Η κηδεία της Μάργκαρετ ήταν μια επώδυνη επανάληψη της κηδείας της μητέρας της. Μόνο που αυτή την φορά η Κέιτ ήξερε πώς να συγκρατηθεί.
Αυτή την φορά ήξερε πως έπρεπε να φερθεί με σεβασμό.
Σχεδόν τρία χρόνια πριν ο Ντέρεκ Μπίσοπ πήγε στην θερινή κατασκήνωση της Κέιτ και την πήρε κακήν κακώς. Ευτυχώς δεν είχε έρθει μόνος του. Είχε φροντίσει να πάρει πρώτα την μεγαλύτερη αδερφή της Κέιτ. Η Σούζαν την περίμενε στο αυτοκίνητο όπου της είχε ανακοινώσει ότι η μητέρα της, Έλενορ Μπίσοπ, πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Στα μάτια της Κέιτ, η Σούζαν ήταν πάντα η σκληρή, η σοβαρή. Όμως εκείνο το βράδυ ήταν ένα ράκος. Και είχαν κλάψει αγκαλιασμένες στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου.
Η Κέιτ άκουγε την κόρη της Μάργκαρετ να αποχαιρετά την μητέρα της. Εκείνη δεν έκλαιγε. Προσπαθούσε να μείνει δυνατή.
Η Μάργκαρετ ήταν ότι πιο κοντινό σε μητρική φιγούρα μετά τον θάνατο της μητέρας της. Φυσικά και δεν την έβλεπε σαν μητέρα της. Αλλά πάντα άκουγε και πάντα βοηθούσε την Κέιτ. Κι όχι επειδή της φορτωνόταν.
Άφησε το κόκκινο τριαντάφυλλο επιστρέφοντας στην θέση της. Υπήρχε κάτι που έπρεπε να πει στα παιδιά της Μάργκαρετ αλλά καλύτερα θα ήταν να περιμένει.
Όταν ο κόσμος άρχισε να φεύγει η Κέιτ τους πλησίασε.
«Η Τέσσα, σωστά;» ρώτησε την κόρη της που λίγα λεπτά πριν την αποχαιρετούσε.
«Ναι.» της απάντησε εκείνη.
«Ονομάζομαι Κέιτ Μπίσοπ...»
Ο γιος της Μάργκαρετ, ο Τζέισον την κοίταξε μπερδεμένος. «Ήσουν με την μαμά όταν...»
«Ναι.»
«Η μαμά μου είχε μιλήσει για εσένα.» είπε η Τέσσα. «Σου είχε μεγάλη αδυναμία.»
«Εμ... λίγο πριν... φύγει... μου ζήτησε να σας πω... ότι σας αγαπάει πολύ.»
Ο γιος της κατέβασε το κεφάλι του κλείνοντας τα μάτια του. «Δεν χρειαζόταν... το ξέραμε ήδη. Αλλά... σε ευχαριστούμε όπως και να 'χει.»
«Θα ήθελες να έρθεις για έναν καφέ;» πρότεινε η Τέσσα.
«Εμ... δεν...»
«Δεν θα δεχτώ το όχι ως απάντηση.» επέμεινε η Τέσσα χαμογελώντας της με εκείνο το τσαχπινιάρικο χαμόγελο που είχε πάρει από την μητέρα της.
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...