10: Μικρή

130 19 13
                                    

«Μην φρικάρεις Κέιτ. Μην φρικάρεις Κέιτ. Μην φρικάρεις Κέιτ.» σκεφτόταν ξανά και ξανά βλέποντας τον να την πλησιάζει.

Την κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω συνοφρυωμένος. «Ξέρεις πόσο καιρό σε έψαχνα ρε φίλε;» είπε στον τύπο που βρισκόταν στο πάτωμα.

Ο τύπος δεν είπε κάτι. Μόνο χτυπιώταν στο έδαφος σαν το ψάρι από τον πόνο.

Ο Hawkeye έριξε μια έντονη ματιά στον εξοπλισμό της Κέιτ δίνοντας έμφαση στο τόξο. «Ωραίο τόξο.»

«Θένξ. Και παρακαλώ παρεμπιπτόντως.»

«Για ποιο πράγμα;»

«Που φρόντισα τα τσιράκια του τύπου.»

«Για πόσα τσιράκια μιλάμε;»

«Έξι. Μπούκαραν στον γάμο της αδερφής μου κρατώντας τους όμηρους.»

Εκείνος την κοίταξε έντονα για λίγα δευτερόλεπτα. «Ο γάμος της αδερφής σου;»

«Ναι.»

«Πως σε λένε;» την ρώτησε επιφυλακτικά.

«Κέιτ... Κέιτ Μπίσοπ.»

«Α μάλιστα. Τώρα κατάλαβα.»

«Τι εννοείς;»

«Τίποτα, ξέχνα το. Μπορείς να φύγεις τώρα.»

«Ορίστε; Αυτοί οι τύποι κατέστρεψαν τον γάμο της αδερφής μου. Και εκτός από αυτό εγώ τους κανόνισα. Θέλω να μάθω για ποιον δουλεύουν.»

«Ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσεις από το για ποιον λόγω στοχοποίησαν τον γάμο της αδερφής σου.»

Η Κέιτ τον κοίταξε μπερδεμένη για λίγα δευτερόλεπτα. «Προφανώς ξέρεις περισσότερα απ' όσα μου λες.»

«Προφανώς.»

Δεν θα της έλεγε τίποτα. Ο τρόπος που την κοιτούσε και της μιλούσε φανέρωναν καθαρά ότι δεν την εμπιστευόταν. Και αυτό συνέβη αμέσως μόλις του αποκάλυψε το επίθετο της. Μόλις άκουσε ότι την λένε Μπίσοπ. Ίσως τελικά η Κέιτ δεν ήταν η μόνη που γνώριζε για την κρυφή ζωή του πατέρα της.

«Θα τον αναλάβω εγώ τώρα.» είπε εκείνος σηκώνοντας από το πάτωμα τον πληγωμένο τύπο.

Ο χρόνος της τελείωνε. Έπρεπε να του το πει. Έπρεπε να προσπαθήσει. «Άκου... νομίζω πως είναι προφανές από τον εξοπλισμό μου ότι...»

Ο Hawkeye γύρισε και την κοίταξε ενοχλημένος. «Τι θες;» της είπε απότομα.

«Θέλω να με εκπαιδεύσεις.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now