8: Με Θυμάσαι;

133 20 5
                                    

Το ασανσέρ άνοιξε και η Κέιτ βρέθηκε στα γραφεία της Μπίσοπ Εκδοτικής. Χρειαζόταν την υπογραφή του πατέρα της για την δήλωση συγκατάθεσης σχετικά με την σχολική εκδρομή που θα πήγαιναν σε λίγες ημέρες.

Είχε σκεφτεί να την πλαστογραφήσει αλλά αυτό ήταν σίγουρα κάτι που θα έκανε ο Ντέρεκ Μπίσοπ και η Κέιτ δεν ήθελε να του μοιάσει ούτε στο ελάχιστο.

Πλησίασε το γραφείο του όταν πετάχτηκε μια κοπέλα μπροστά της.

«Συγνώμη δεσποινίς, δεν μπορείτε να μπείτε μέσα. Ο κύριος Μπίσοπ είναι απασχολημένος.»

Η Κέιτ την κοίταξε ξαφνιασμένη. Η κοπέλα πρέπει να ήταν κοντά στην ηλικία της αδερφής της, ξανθιά με τα μαλλιά της μαζεμένα σε έναν ψηλό κότσο. Δεν την είχε ξανά δει ποτέ στα γραφεία της εκδοτικής πράγμα που σήμαινε ότι ήταν καινούργια πρόσληψη. Και μόνο μια θέση ήταν κενή... η θέση της γραμματέας του πατέρα της. Η θέση που κάποτε είχε η Μάργκαρετ.

«Ήρθα να δω τον πατέρα μου.» της είπε.

«Κέιτ;» της είπε ξαφνιασμένη.

Η Κέιτ μισοέκλεισε τα μάτια της μπερδεμένη. «Ναι... έτσι με λένε.»

«Είμαι η Χέδερ... Χέδερ Στόουνφιλντ. Με θυμάσαι; Ήμουν συμμαθήτρια με την αδερφή σου.»

Η Κέιτ χαμογέλασε ψυχρά. «Α ναι.»

«Έμαθα ότι ο πατέρας σου έψαχνε για γραμματέα και να 'μαι.»

«Εγώ πάλι δεν είχα ιδέα ότι έψαχνε για γραμματέα.» είπε ψιθυριστά.

Της χαμογέλασε με εκείνο το ψεύτικο χαμόγελο που έχουν όσοι προσποιούνται ότι είναι καλοί. «Τι μπορώ να κάνω για να σε βοηθήσω;»

«Θέλω να μου υπογράψει αυτό.» της είπε δείχνοντας της το χαρτί.

Η Χέδερ πήρε το χαρτί από την Κέιτ. «Μην ανησυχείς θα πάω εγώ.»

Η Κέιτ κοίταξε την Χέδερ που μπήκε στο γραφείο.

Πόσο καιρό δούλευε ως γραμματέας του πατέρα της;

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα βγήκε από το γραφείο χαμογελώντας της. «Έτοιμη.»

«Σε ευχαριστώ.»

«Δεν κάνει τίποτα. Καλή σου μέρα.»




«Χέδερ Στόουνφιλντ;» ρώτησε η Σούζαν μπερδεμένη.

«Ναι. Είπε ότι ήσασταν συμμαθήτριες.» της απάντησε τακτοποιώντας το σακίδιο της στα αποδυτήρια του γυμναστηρίου.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora