20: Το Σύμφωνο

106 13 32
                                    

Η Κέιτ πάρκαρε το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Μουσείου του Κουίνς. Ανυπομονούσε για αυτή την ημέρα και ήταν τόσο αγχωμένη που φοβόταν πως θα τρακάρει.

Πριν λίγο καιρό είχε φέρει το αυτοκίνητο που της είχε αφήσει η μητέρα της από το Λος Άντζελες και από τότε κυκλοφορούσε με αυτό.

«Έφτασες;» ρώτησε ο Πωλ από την άλλη γραμμή.

«Ναι, ναι. Θεέ μου θα τα πάω χάλια.» είπε απελπισμένη η Κέιτ.

«Χαλάρωσε. Όλα θα πάνε τέλεια. Είσαι φοβερή και είμαι σίγουρη ότι θα τους εντυπωσιάσεις.»

«Το ελπίζω!!!»

Πλησίαζε προς την πόρτα όταν έπιασε με το μάτι της ένα μεγάλο κίτρινο όχημα.

«Ωχ όχι!!!» είπε απελπισμένη.

«Τι έγινε;»

«Έχει επίσκεψη κάποιο σχολείο. Θεέ μου, το μουσείο θα είναι γεμάτο με ανόητα σχολιαρόπαιδα!!!»

«Κέιτ, χαλάρωσε. Μερικοί μαθητές δεν θα σε εμποδίσουν από το να κερδίσεις μια θέση για πρακτική στο Μουσείο.»

Η Κέιτ πέρασε το κατώφλι αφήνοντας πίσω της το σχολικό λεωφορείο του Midtown School of Science and Technology.


Περπατούσε βιαστικά στους διαδρόμους του Μουσείου ευχόμενη να μην πετύχει το γκρουπ του σχολείου. Δυστυχώς όμως ο διάδρομος από τον οποίο έπρεπε να περάσει, για να βρει την αίθουσα στην οποία θα συναντιόντουσαν με τον υπεύθυνο για την πρακτική, ήταν γεμάτος με τα σχολιαρόπαιδα τα οποία ήθελε να αποφύγει. Και ήταν πολλά. Κυριολεκτικά πολλά. Και της έκλειναν τον δρόμο.

Πέρασε αργά ανάμεσα από το πλήθος αλλά δεν είχε πολύ ώρα.

«Είναι τόσο όμορφη σήμερα!!!» άκουσε έναν πιτσιρικά να λέει.

«Γιατί δεν της μιλάς; Η Λιζ είναι...»

«Είναι πολλή για εμένα Νέντ.»

Η Κέιτ σήκωσε το βλέμμα της στο ταβάνι.

«Δράματα του σχολείου!!!» σκέφτηκε. Αλλά μπορούσε να καταλάβει τον πιτσιρικά. Είχε νιώσει κι εκείνη έτσι όταν ήταν στην ηλικία του. Και παρόλο που δεν είχαν περάσει πολλά χρόνια για την Κέιτ έμοιαζε ότι πέρασαν αιώνες. Πολλά είχαν αλλάξει. Κυρίως εκείνη. Αν και αυτή την στιγμή ένιωθε κάτι για κάποιον όπως και τότε. Ίσως με έναν πιο ώριμο τρόπο. Σίγουρα ήταν πιο ώριμη απ' ότι τότε.

Προσπάθησε να περάσει ανάμεσα στα δυο πιτσιρίκια αλλά δεν έλεγαν να κάνουν στην άκρη αφού ήταν απορροφημένοι στην συζήτηση για αυτή την Λιζ.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWo Geschichten leben. Entdecke jetzt