Επίλογος

99 10 20
                                    

«Τι ώρα θα είσαι εδώ;» ρωτάω τον Μπάκυ καθώς επιστρέφω στο σπίτι από το πρωινό μου τρέξιμο.

«Αν όλα πάνε καλά με την αποστολή θα είμαι σπίτι το απόγευμα.»

«Έγινε. Μπάκ;»

«Το ξέρω.» μου απαντά όλο νόημα.

Δεν έχουμε πει ποτέ σ' αγαπώ. Όμως από τον τόνο της φωνής του καθενός δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω.

«Κέιτ;»

«Ξέρω.» του απαντώ.

Καθώς πλησιάζω προς το σπίτι βλέπω μια μορφή να στέκετε όρθια στην μπροστινή βεράντα. Μαυροφορεμένος και ακίνητος σαν άγαλμα, δεν μπορεί να είναι άλλος από τον Νικ Φιούρι. Όχι που δεν θα ερχόταν τελικά!!!

Αναρωτιέμαι τι έχει να μου πει. Βασικά τι θα μου ζητήσει.

Παρενέβη σε αποστολή της ΑΣΠΙΔΑΣ και σκότωσα έναν από τους στόχους της. Όλο και κάτι θα υπάρχει που θα μου ζητήσει.

«Δεσποινίς Μπίσοπ!!!»

«Φιούρι!!!» λέω ξερά. «Σε τι οφείλω την τιμή;»

«Τι λες να αφήσουμε τις τυπικότητες στην άκρη Μπίσοπ; Είμαι εδώ για να συλλέξω τα χρωστούμενα.»

«Τα χρωστούμενα; Μου είπατε ψέματα!!!»

«Πριν με διαολοστείλεις υπάρχει κάτι που πρέπει να μάθεις Μπίσοπ.»

«Τι άλλο μου κρύψατε;»

«Αυτό.» ακούω την φωνή του Φιούρι όμως ο Φιούρι δεν έχει κουνήσει το στόμα του. Στρέφομαι προς το μέρος απ' όπου άκουσα την φωνή του Φιούρι και αν και για μια στιγμή νομίζω πως με γελούν τα μάτια μου ένας δεύτερος Νίκ Φιούρι στέκεται λίγα μέτρα μακριά μου. «Δηλαδή εγώ. Γεια, Τάλλος.» προσθέτει ο δεύτερος Νικ Φιούρι πριν το πρόσωπο του αρχίσει να μεταλλάσετε. Εκεί που πριν λίγα δευτερόλεπτα βρισκόταν το πρόσωπο του Φιούρι τώρα βρίσκετε ένα πρασινωπό πρόσωπο κάποιου εξωγύηνου.

Ω πόσο ευγνώμων είμαι για την κρυψώνα πιστολιού που μου έφτιαξε ο Κλίντ!!! Πατάω χαλαρά σε μια από τις ξύλινες σανίδες και ένα όπλο εκτοξεύετε κατευθείαν στο χέρι μου κα σημαδεύω κατακούτελα τον εξωγύινο.

«Τι φάση με εσάς τους ανθρώπους; Γιατί με σημαδεύεις κοπελιά;» ρωτά σαστισμένος.

«Δεν ξέρω. Μήπως επειδή είσαι πράσινος και αλλαζόμορφος;»

«Οκέι. Δίκαιο.»

«Τι σκατά συμβαίνει εδώ;» ρωτάω τον Φιούρι.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin