55: Κρυφτό

75 10 17
                                    

Τα μάτια μου βλεφαρίζουν και ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου. Ο φωτισμός είναι χαμηλός και τα μάτια μου δεν αργούν να προσαρμοστούν. Γυρίζω το κεφάλι μου ελαφρά προς τα δεξιά. Είμαι σε κάποιο εργαστήριο ή κάτι τέτοιο. Υπάρχουν διάφορα τροχήλατα τραπεζάκια χειρουργείου. Τι συνέβη; Πως βρέθηκα εδώ;

«Λυπάμαι πολύ Σούζι μου.»

Πρέπει να είναι κάποιο όνειρο. Ναι, αυτό είναι!!! Ξύπνα Σούζαν. Έλα ξύπνα...

Κάποιος έρχεται πάνω από το κεφάλι μου.

«Σούζι!!!»

Η ανάσα μου κόβετε απότομα όπως ακριβώς συνέβη στο δωμάτιο με την Χέδερ...

Προσπαθώ να κουνηθώ όταν αντιλαμβάνομαι πως είμαι δεμένη. Τα χέρια μου και τα πόδια μου είναι δεμένα!!!

«Τι... τι συμβαίνει; Που βρίσκομαι; Ποια είσαι;»

Σμίγει τα φρύδια της μπερδεμένη λες και η απάντηση είναι τόσο προφανής. «Ποια είμαι; Σούζι...»

«Όχι.» ψιθυρίζω αδύναμα.

«Εγώ είμαι. Η μαμά.»

«Η... η μητέρα μου... έχει πεθάνει. Πέθανε το 2009.»

Η άγνωστη γυναίκα νεύει αρνητικά χαμογελώντας μου. «Όχι καλή μου. Επέστρεψα. Με ανέστησαν.»

«Ποια είσαι;» φωνάζω τρομαγμένη. Αυτή η γυναίκα λέει ψέματα.

Ακούω κάποιον να πλησιάζει. «Δεσποινίς Σούζαν. Πόσο χαίρομαι που επιτέλους σε γνωρίζω από κοντά. Η μητέρα σου μου έχει πει πολλά για εσένα. Ονομάζομαι δόκτωρ Λουί Μπέλντορ και εγώ επανέφερα την μητέρα σου στην ζωή.»

Προσπαθώ να κουνηθώ. Να φύγω. Όμως ο οξύς πόνος που νιώθω στα χέρια και τα πόδια μου θυμίζουν πως είμαι δεμένη. «Δεν είσαι η μητέρα μου. Σταμάτα να λες ψέματα. Που είναι η Χέδερ; Τι της κάνατε;»

«Γλυκιά μου... ηρέμησε. Προσπάθησε να ηρεμήσεις και άκουσε τον δόκτωρ Μπέλντορ.»

Μένω σιωπηλή ακούγοντας τους. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Δεν μπορεί να είναι η μαμά. Όχι!!! Είναι αδύνατον!!! Μου λένε για ένα ξεχωριστό γονίδιο στο ανθρώπινο DNA και πως όσοι το έχουν μπορούν να αποκτήσουν δυνάμεις. Τι είναι αυτά που λένε; Αυτό είναι μια τρέλα.

«Σούζι... μπορείς να αποκτήσεις δυνάμεις. Δεν είναι φοβερό;»

Νεύω αρνητικά. «Όχι. Όχι δεν είναι φοβερό.»

Σμίγει τα φρύδια της και χαμογελάει μπερδεμένη. «Δεν νομίζω πως καταλαβαίνεις γλυκιά μου.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora