43: Επανένωση Οικογενειών

103 14 44
                                    

«Ουάου... όντως ήρθαμε στο Μανχάταν!!!» είπε έκπληκτη η Σούζαν καθώς περάσαμε την πύλη που είχε ανοίξει ο μαθητευόμενος του Γουόνγκ.

Όταν επέστρεψα στο διαμέρισμα μου στην Venice Beach η Σούζαν είχε μείνει άναυδη.

«Κέιτι... δείχνεις χάλια!!!»

«Τουλάχιστον δεν δείχνω νεκρή!!! Σόρρυ για αυτό.» είπα τραβώντας μια τρίχα από τα μαλλιά της. Πέρασα το χέρι μου μέσα από την πύλη δίνοντας την τρίχα στον εκπαιδευόμενο.

«Γιατί το έκανες αυτό;» είπε κλαψιάρικα.

«Σςς πάμε σπίτι.»

«Πάμε... Ω!!!»

Ο θυρωρός της πολυκατοικίας με στραβοκοίταξε βλέποντας τα χάλια μου και την Τυχερή να περπατά στο πλάι μου όμως δεν με νοιάζει. Πριν λίγη ώρα πολεμούσα με έναν εξωγύηνο στρατό και ήξερα πόσο χάλια έδειχνα όμως δεν με ένοιαζε. Είμαι μια Εκδικητής!!!

Η πόρτα του ασανσέρ ανοίγει και μπαίνουμε στο σπίτι. Ο Τζέισον πηγαινοέρχεται μισοτρελαμένος πάνω κάτω στο σαλόνι με το κινητό του στο χέρι.

«Τζέισον;» λέει η Σούζαν γεμάτη συγκίνηση.

Ο Τζέισον παγώνει ακούγοντας την φωνή της. Το κινητό πέφτει από τα χέρια του και με βουρκωμένα μάτια στρέφετε προς το μέρος μας. «Ω Θεέ μου.» ψελλίζει τρέχοντας προς την Σούζαν. Τυλίγει τα χέρια του γύρω της κλαίγοντας από χαρά. «Ω Θεέ μου!!!»

«Μαμά;» η ξαφνιασμένη φωνή του Ντάνιελ ακούγεται από την άλλη άκρη του σαλονιού.

«Ω Θεέ μου Ντάνυ.»

«Μαμά!!!» τώρα ο Ντάνυ τρέχει κλαίγοντας στην αγκαλιά της.

«Θεέ μου... πόσο μεγάλωσες. Ω Ντάνυ!!!»

«Κέιτι... έχεις τα χάλια σου.» μου ψιθυρίζει ο Τζέισον σκουπίζοντας τα δάκρυα από το πρόσωπο του.

«Πολύ παρατηρητικός είσαι Τζέι.»

«Να μπω στον κόπο να ρωτήσω;»

«Υπόθεση των Εκδικητών.»

«Έχει να κάνει με την επιστροφή των Αποδεκατισμένων;»

Κοιτάζω την Σούζαν και τον Ντάνιελ να είναι ο ένας μέσα στην αγκαλιά του άλλου κλαίγοντας ακόμα με λυγμούς.

«Υποθέτω.» είναι το μόνο που καταφέρνω να απαντήσω.

«Πως... πως ήρθατε εδώ;»

«Ακόμη και να σου πω δεν υπάρχει περίπτωση να με πιστέψεις!!!»





Πέντε χρόνια δεν μπορούν να αναπληρωθούν μέσα σε μια ώρα. Υπήρχαν τόσα πολλά που έπρεπε να μάθει η Σούζαν. Για αρχή γιατί ο Τζέισον μετακόμισε στην Νέα Υόρκη. Ή γιατί έπιασε δουλειά την Μπίσοπ Εκδοτική. Υπήρχαν τόσα πολλά κι όμως η Σούζαν θυμήθηκε κάτι που ήθελα να της πω λίγα δευτερόλεπτα πριν γίνει στάχτες. Βρίσκομαι στον ξενώνα όπου υπάρχουν μερικά ρούχα μου για όταν μένω εδώ. Η Σούζαν χτυπά απαλά την πόρτα και μπαίνει μέσα.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora