17: Η Διαθήκη

107 14 37
                                    

Η Κέιτ έτρεχε στο μικρό δασάκι κοντά στην Φάρμα των Μπάρτον. Είχαν περάσει πέντε ημέρες από τότε που ο Κλίντ είχε φύγει για να συναντήσει τους Εκδικητές. Το Quinjet είχε επιστρέψει πριν τρεις μέρες με τον αυτόματο πιλότο και η Κέιτ απλά περίμενε.

Ακόμα δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο Κλίντ έφυγε με αυτόν τον τρόπο. Αφήνοντας την πίσω.

Έφτασε στο σπίτι βρίσκοντας την Λίλα και τον Κούπερ έξω να παίζουν.

«Κέιτ!!!» είπε χαρούμενη η Λίλα.

«Τι κάνετε εδώ;»

«Ο Κούπερ θέλει να μάθει πώς να ρίχνει μπαλιές.» απάντησε η Λίλα.

Η Κέιτ έκανε νόημα στον Κούπερ να της πετάξει το μπαλάκι. «Καλή βολή!!!» είπε πιάνοντας το μπαλάκι. «Δώσε έμφαση στον καρπό Κούπερ.» είπε πετώντας απαλά το μπαλάκι στην Λίλα.

«Νομίζεις ότι θα γυρίσει ο μπαμπάς;» ρώτησε η Λίλα λυπημένη.

«Εννοείται πως ναι. Αν υπάρχει κάτι που ξέρω σίγουρα για τον μπαμπάς σας είναι πως είναι σκληρό καρύδι.»

«Κάθε φορά που φεύγει φοβάμαι περισσότερο.» είπε ο Κούπερ πετώντας το μπαλάκι ξανά στην Κέιτ.

«Θα είναι μια χαρά. Δεν είναι μόνος του. Έχει τους φίλους του.»

«Θα έπρεπε να πάρει κι εσένα μαζί του. Αν σε έπαιρνε θα ήμουν πιο σίγουρη ότι ο μπαμπάς θα είναι εντάξει.» είπε η Λίλα.

Η Κέιτ σταμάτησε και κοίταξε την Λίλα ξαφνιασμένη. Χαμογέλασε αβίαστα και χαμήλωσε το κεφάλι της. «Κάποιος έπρεπε να μείνει για να σας προσέχει. Δεν πειράζει... θα πάω άλλη φορά σε αποστολή με τον μπαμπά σας.»

«Κέιτ;» φώναξε η Λόρα από το κατώφλι. «Το κινητό σου χτυπάει!!!»

Η Κέιτ έτρεξε προς το σπίτι με την ελπίδα ότι θα ήταν ο Κλίντ. Καλώντας την στην δράση.

Μόνο που δεν ήταν ο Κλίντ.

Ο αριθμός της ήταν παντελώς άγνωστος.

«Παρακαλώ;»

«Καλησπέρα σας. Είστε η δεσποινίς Κάθριν Μπίσοπ;» είπε με επισημότητα μια αντρική φωνή.

«Ναι, η ίδια.»

«Ονομάζομαι Μπέρναρντ Χόλντεν. Είμαι δικηγόρος και σας καλώ σχετικά με μια διαθήκη.»

«Διαθήκη; Ποιανού;»

«Της μητέρας σας. Της Έλανορ Μπίσοπ. Επικοινώνησα και με την αδερφή σας. Πότε μπορείτε να περάσετε από το γραφείο μου;»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora