49: Μια Ευχάριστη Επανένωση

70 13 6
                                    

Για δύο ολόκληρες εβδομάδες προσπαθούσα να βρω κάτι σχετικά με την φωτογραφία που βρήκα στο διαμέρισμα της Έλεν Σκότ. Ευτυχώς ένας από τους υπολογιστές στο φόντο μου μαρτύρησε το όνομα του εργαστηρίου: ExLabs.

Δεν ήταν εύκολο να βρω πληροφορίες για το εργαστήριο. Τα περισσότερα αρχεία ήταν απόρρητα και μετά την τελευταία φορά που παραβίασα απόρρητα έγγραφα νομίζω πως δεν πρέπει να προσπαθήσω καν!!!

Μετά από πολλές ώρες κλεισμένη στο μικρό γραφείο του Αρχηγείου βρήκα επιτέλους ένα άρθρο.

Το εργαστήριο έκλεισε το 2015 μετά από ένα μεγάλο ατύχημα. Έκτοτε το εργαστήριο είναι άδειο και αυτό μου αρκεί.

Βρίσκομαι στον δρόμο για το εργαστήριο κάπου στο Κουίνς, πλήρως εξοπλισμένη μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα και με έναν ανεξήγητο κόμπο στο στομάχι μου. Κάτι μου λέει πως η αποστολή δεν θα έχει καλή εξέλιξη. Από την άλλη αυτή την σκέψη έχω σε κάθε αποστολή και τις περισσότερες φορές δεν έχει συμβεί τίποτα.



Το εργαστήριο είναι σκοτεινό. Μόνο το φως του φεγγαριού φωτίζει μερικές γωνίες από τα ψηλά παράθυρα. Είχα μελετήσει τα σχέδια του εργαστηρίου με στόχο το χώρο των αρχείων. Δεν ξέρω αν θα βρω κάτι εκεί όμως δεν έχω τίποτα να χάσω.

Περνάω μέσα από τον χώρο όπου γινόντουσαν τα πειράματα και τα σημάδια του ατυχήματος είναι φανερά. Σπασμένες οθόνες, ραγισμένοι τοίχοι, κρεμασμένα καλώδια. Ότι συνέβη εδώ ήταν σοβαρό. Περνάω πάνω από σπασμένα γυαλιά τα οποία θρυμματίζονται κάτω από τα πόδια μου. Ανεβαίνω στον επάνω όροφο όπου υπάρχει το αρχείο του εργαστηρίου. Παραβιάζω με δυσκολία την πόρτα και περνάω μέσα. Ανάβω τον φακό που έχω πάρει μαζί μου φωτίζοντας τον χώρο μπροστά μου. Ράφια. Πολλά ράφια τα οποία όμως... είναι άδεια!!! Όσο κι αν έψαξα το δωμάτιο του αρχείου είναι άδειο. Μετά το ατύχημα πρέπει να είχαν αδειάσει τα πάντα. Και αυτό μόνο ένα πράγμα μαρτυρούσε. Πως ότι συνέβαινε εδώ έπρεπε να μείνει μυστικό!!!

Είμαι έτοιμη να φύγω όταν με την άκρη του ματιού μου βλέπω πως κάτι αντανακλά το φως του φακού. Η αντανάκλαση με οδηγεί στο φρεάτιο των αεραγωγών. Υπάρχει κάτι εκεί μέσα.

Ένα μικρό σύννεφο σκόνης σηκώνεται καθώς βγάζω το καπάκι του αεραγωγού και αντικρίζω έναν σκληρό δίσκο.

«Μπίνγκο!!!»

Βγάζω τον σκληρό δίσκο μέσα από το φρεάτιο και βγαίνω από το χώρο του αρχείου.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora