51: Υποκείμενο Χ01

86 13 27
                                    

Ακολουθώ τον Νίκ Φιούρι στις εγκαταστάσεις και οδηγούμαι σε ένα μια άλλη αίθουσα.

«Από εδώ η Μαρία Χιλ, μια από τις κορυφαίες πράκτορες της ΑΣΠΙΔΑΣ και ο πράκτορας Μπέργκσον... με τον οποίο απ' ότι κατάλαβα γνωριζόσαστε.»

«Από την καλή και από την ανάποδη!!!» απαντάω χαμογελώντας ειρωνικά στον Πωλ καθώς τον προσπερνάω και κάθομαι στην κεντρική καρέκλα.

Η Χιλ και ο Πωλ κάθονται σκόρπια στις υπόλοιπες θέσεις.

«Αυτή η υπόθεση με την Έλεν Σκότ είναι πιο πολύπλοκη απ' όσο νομίζεις δεσποινίς Μπίσοπ. Δεν δουλεύει μόνη της. Υπάρχει κάποιος άλλος. Κάποιος πολύ πιο επικίνδυνος από την Σκότ. Και το όνομα του είναι δόκτορ Μπέλντορ. Εξειδικευμένος στην γενετική και στα πειράματα και είμαι βέβαιος πως είναι εντελώς τρελός.»

«Πειράματα;» ρωτάω μπερδεμένη. «Τι είδους πειράματα;»

Ο Φιούρι με κοιτάζει έντονα. «Από αυτά που δεν πρέπει να γίνονται!!! Νομίζω πως καλύτερα θα ήταν να δεις τα αρχεία μόνη σου για να καταλάβεις.» λέει σπρώχνοντας ένα τηλεκοντρόλ προς το μέρος μου. «Αυτό καλύτερα να το έχεις εσύ για παν ενδεχόμενο.»

Παίρνω με αμφιβολία το τηλεκοντρόλ στα χέρια μου και πατάω το κουμπί. Στην οθόνη εμφανίζετε ένας μεσήλικας. Φορά μια λευκή ρόμπα εργαστηρίου. Αναγνωρίζω την τοποθεσία. Βρίσκετε στα ExLabs. Φαίνεται αρκετά εξουθενωμένος αλλά και συγχυσμένος ταυτόχρονα. Προσέχω στο κάτω μέρος της οθόνης μια ημερομηνία. 25 Φεβρουαρίου 2009.

«Το ανθρώπινο DNA είναι πιο περίπλοκο απ' όσο φανταζόμαστε. Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες. Τόσα πολύ που μπορούμε να κάνουμε. Το ανθρώπινο DNA σε ορισμένες περιπτώσεις κρύβει υπερδυνάμεις τις οποίες με ένα δυνατό ερέθισμα μπορούμε να τις φέρουμε στην επιφάνεια. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι υπερδυνάμεις κρυμμένες στο DNA τους. Όμως όσοι κατέχουν εκ γενετής αυτό το μοναδικό γονίδιο μπορούν να εκδηλώσουν οποιοδήποτε είδος δύναμη. Το πρώτο υποκείμενο στο οποίο θα χρησιμοποιήσουμε το καινούργιο πείραμα αποκάλυψης είναι νεκρό εδώ και τρεις ημέρες.»

Νιώθω το στομάχι μου να σφίγγετε καθώς ακούω για το υποκείμενο του δόκτορα Μπέλντορ.

Το πλάνο αλλάζει και τώρα παρακολουθώ τον δόκτορα Μπέλντορ με την ομάδα του στο κεντρικό χώρο των πειραμάτων. Ένας νεαρός σπρώχνει ένα φορείο πάνω στο οποίο βρίσκετε μια γυναίκα γεμάτη χώμα.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora