Το ξυπνητήρι χτύπησε δυνατά και η Κέιτ σηκώθηκε για να το κλείσει. Πήρε μια βαθιά ανάσα και έτριψε το πρόσωπο της. «Σήκω Κέιτι. Πρέπει να συμμαζέψεις το σπίτι πριν έρθει η Σούζαν.»
Δεν είχε καν προλάβει να ξεσκεπαστεί όταν κατέφθασε στο δωμάτιο η Τυχερή.
«Καλημέρα.» της είπε και σηκώθηκε.
Η Σούζαν θα ερχόταν να την δει για πρώτη φορά στο Λος Άντζελες και δεν ήθελε να της δώσει λάθος εντύπωση. Οκ το σπίτι ήταν συνήθως ακατάστατο αλλά όχι επειδή δεν ήθελε να συγυρίσει. Τις περισσότερες ώρες της ημέρας έλειπε είτε για έρευνες, είτε στην δουλειά, είτε είχε κόσμο να σώσει από ένα σωρό μπλεξίματα που είχαν.
Δυο ολόκληρα χρόνια είχαν περάσει από την θέσπιση του Συμφώνου της Σοκόβιας και κανείς δεν την είχε συλλάβει. Κανείς δεν της είχε ζητήσει να υπογράψει. Και η ζωή της συνεχιζόταν ήρεμη.
Για την Σούζαν Μπίσοπ όμως το διαμέρισμα της Κέιτ θα έμοιαζε με αχούρι. Η δουλειά της στο εστιατόριο του Έρλ θα έμοιαζε λίγη μπροστά στην πρακτική στο Μουσείου του Κουίνς και η μερική απασχόληση ως Ιδιωτική Ντετέκτιβ θα της έμοιαζε το ίδιο βλακώδης με εκείνη του τιμωρού. Φυσικά και δεν θα το έλεγε μπροστά στην Κέιτ. Αλλά η Κέιτ ήξερε πως καταβάθος η Σούζαν έμοιαζε περισσότερο στον Ντέρεκ παρά στην μητέρα τους. Τα λεφτά ήταν η κινητήρια της δύναμη. Και η απλή ζωή που ζούσε η Κέιτ θα την παραξένευε.
Αφού συμμάζεψε επιμελώς όλο το σπίτι έπειτα φρόντισε να κλειδώσει τον μικρό πίνακα με τα στοιχεία για την υπόθεση της μητέρας της στην μικρή αποθήκη, κρύβοντας μαζί και τους φακέλους από τις ανοιχτές της υποθέσεις. Λίγους μήνες αφότου είχε μετακομίσει στο Λος Άντζελες βρέθηκε να ερευνά για μια κοπέλα ονόματι Mikka που είχε εξαφανιστεί από την Πανεπιστημιούπολη της. Η έρευνα είχε πάει περίφημα και κάπως έτσι η Κέιτ κατέληξε από το πουθενά να αναλαμβάνει υποθέσεις ως Ιδιωτική Ντετέκτιβ. Εννοείται πως δεν θα το έκανε αυτό χωρίς την βοήθεια της Τζές. Την είχε βοηθήσει πάρα πολύ και δεν θα είχε πετύχει τίποτα χωρίς εκείνη. Αν και δεν είχε ακόμα πάρει την άδεια της. «Σοβαρά τώρα, 225 δολάρια για μια άδεια; Όχι ευχαριστώ!!» είχε σκεφτεί όταν είδε το ποσό στην φόρμα συμπλήρωσης. Παρόλα αυτά είχε κρατήσει την φόρμα συμπλήρωσης σε ένα ντουλάπι. Κάποια στιγμή θα την συμπλήρωνε.
Είχε μόλις φτάσει στο αεροδρόμιο. Η Τυχερή καθόταν υπομονετικά στο πλάι της περιμένοντας μαζί με την Κέιτ την Σούζαν να βγει από την πύλη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
Hayran KurguΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...