Είναι δύσκολο να αφήνεις πίσω τα πάντα. Ξέροντας πως ίσως δεν γυρίσεις ποτέ στην ζωή που είχες πριν. Και η Κέιτ φοβόταν να κάνει αυτό το βήμα. Και φοβήθηκε ακόμα περισσότερο όταν του Μουσείο του Κουίνς την πήρε τηλέφωνο για να της πει ότι πήρε μια από τις τρεις θέση για την πρακτική. Αλλά βρήκε τον εαυτό της να αρνείται αφήνοντας άναυδη την γραμματέα. Και τώρα βρισκόταν στο σπίτι της. Μαζεύοντας τα πράγματα της.
Μέσα σε λίγες ώρες κατάφερε να βρει ένα καλό διαμέρισμα στο Venice Beach της Καλιφόρνια και θα έφευγε το συντομότερο δυνατόν. Είχε σχεδόν τελειώσει με το πακετάρισμα και τώρα θα κατέβαζε την τελευταία κούτα στο αυτοκίνητο της. Είχε μόλις βγει από το δωμάτιο της όταν άκουσε την πόρτα να ανοίγει. Δεν έπρεπε να ήταν εκεί.
«Δεν μπορείς να το σκάσεις από το παράθυρο με μια κούτα και ένα σκυλί Κέιτι. 'Ωρα να αντιμετωπίσεις τον Ελέφαντα στο δωμάτιο!!!» σκέφτηκε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.
Βγήκε στο σαλόνι όπου βρήκε τον Ντέρεκ.
Εκείνος γύρισε και την κοίταξε επίμονα. Υπήρχε μια δόση έκπληξης στο βλέμμα του. Εξάλλου η Κέιτ είχε καταφέρει να τον αποφύγει χιλιάδες φορές τον τελευταίο καιρό. «Επιτέλους. Εμφανίζεσαι.»
«Μην ανησυχείς. Δεν θα κάτσω για πολύ.» του απάντησε απότομα.
«Και γιατί αυτό;»
«Γιατί φεύγω από το σπίτι!!!»
«Ώστε έτσι ε;» της απάντησε γεμάτος ειρωνεία.
«Ναι. Φεύγω από εδώ μέσα μια και καλή.»
«Αλήθεια; Και που θα πας; Πίσω στους φίλους σου; Είναι όλοι τους εγκληματίες. Φυγάδες.» της ανταπέδωσε.
Η Κέιτ τον κοίταξε ξαφνιασμένη. Πόσα ήξερε τελικά ο Ντέρεκ;
«Μην κάνεις την έκπληκτη. Τα ξέρω όλα.»
Οι χαρακτηρισμοί του την έκαναν έξω φρενών. Αλλά δεν θα έχανε την ψυχραιμία της. Όχι εξ' αιτίας του. «Ξέρεις... ακούγεται σαν ανέκδοτο όταν βγαίνει από το στόμα σου. Το να αποκαλείς τους Εκδικητές εγκληματίες. Ειδικά εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μιλάς έτσι για αυτούς. Μην είσαι τόσο έκπληκτος. Επιτέλους υπάρχει λίγη διαύγεια σε αυτή την οικογένεια. Αν μπορεί κανείς να το αποκαλέσει αυτό οικογένεια.»
«Δεν νομίζεις ότι ήρθε η ώρα να σταματήσεις τα παιδιαρίσματα σου; Τι θες να μου αποδείξεις;»
«Πλέον; Τίποτα. Πάντα ήθελα την έγκριση σου. Αν νομίζεις ότι όλα αυτά τα έκανα για εσένα τότε είσαι τόσο λάθος. Δεν με νοιάζει η έγκριση σου. Δεν έχει αξία η έγκριση σου.»
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...