13: Βασικός Ύποπτος

97 15 13
                                    

«Οκ πλάνο β.» είπε ο Κλίντ.

«Πριν περάσουμε στο πλάνο β άσε με να σου εκφράσω την εξής απορία μου Κλίντ: γιατί στο καλό έχουμε πλάνο α εφόσον ξέρουμε ότι δεν θα πετύχει; Την επόμενη φορά απλά ας περάσουμε στο πλάνο β, εντάξει;»

Ο Κλίντ και η Κέιτ βρισκόντουσαν απέναντι από το κτήριο όπου βρισκόταν ο επόμενος τους στόχος. Όλα πήγαιναν μια χαρά... μέχρι που ο στόχος τους έφερε έναν μικρό στρατό.

«Ασφάλεια στο σοκάκι δεξιά. Το βλέπεις;»

«Μάλιστα κύριε.» είπε ειρωνικά η Κέιτ βγάζοντας ένα βέλος με τρικ από την φαρέτρα της.

«Θα τα καταφέρεις;»

Η Κέιτ έπνιξε ένα γέλιο. «Ξέρουμε και οι δυο ότι είμαι η καλύτερη στο σημάδι. Κάνε στην μπάντα γέρο.»

Ο Κλίντ συνοφρυώθηκε ενοχλημένος από την λέξη «γέρος».

Πήρε θέση στο παράθυρο. Πως της το είχε πει ο Κλίντ; «Η χορδή είναι τεντωμένη. Οι μύες της πλάτης σφιγμένοι και έχουν κλειδώσει. Χαλάρωσε την αναπνοή σου. Εκπνοή. Χαλάρωσε το χέρι σου...»

Το βέλος έσκισε τον αέρα και προσγειώθηκε στην ασφάλεια του κτηρίου. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο εκρηκτικός μηχανισμός στο βέλος βραχυκύκλωσε την ασφάλεια και το κτήριο βυθίστηκε στο σκοτάδι.




«Ωραία έχουμε την διεύθυνση από το δεξί χέρι του Έλ Ματαδόρ. Τι κάνουμε;» ρώτησε ο Κλίντ.

Το γυμναστήριο πλέον είχε αναβαθμιστεί σε κέντρο επιχειρήσεων. Η Κέιτ είχε πετύχει την ανακαίνιση μιας οικογένειας που είχε αποφασίσει ότι έπρεπε να αλλάξει επιτέλους έπιπλα μετά από δυο χρόνια. Με το που είδε εκείνο το γραφείο ήξερε ότι ήταν το ένα. Το γραφείο στο οποίο εκείνη και ο Κλίντ θα κατέστρωναν τα σχέδια τους. Το αγόρασε για 100 δολάρια και σχεδόν το μετάνιωσε γιατί έπρεπε να βρει τρόπο να το μεταφέρει στο γυμναστήριο χωρίς να την ακολουθήσουν τα τσιράκια του πατέρα της.

«Πάμε. Τον πιάνουμε. Τον ανακρίνουμε. Μαθαίνουμε που είναι ο Έλ Ματαδόρ.»

«Ακριβώς.»

«Αλλά...»

«Τι;»

Η Κέιτ κοίταξε μπερδεμένη τον χάρτη της περιοχής όπου θα δρούσαν. «Δεν είναι πολύ εύκολο;»

«Ω είναι πολύ εύκολο. Για αυτό ακριβώς δεν είναι εύκολο.»

«Δεν βγάζεις νόημα.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon