34: Επιλογές/ Sentakushi

66 13 18
                                    

Κάθομαι στο πάτωμα δίπλα στον Νόα καθώς συγκεντρωνόμαστε στο τεράστιο δωμάτιο που λειτουργεί ως καθιστικό.

«Δεν καταλαβαίνω.» ψιθυρίζω στον Νόα. «Γιατί δεν είχαμε εκπαίδευση σήμερα;»

«Δεν έχουμε κάθε μέρα εκπαίδευση. Οι Σένσει του Καταφυγίου θεωρούσαν σοφότερο το να υπάρχουν ημέρες αφιερωμένες στην ηρεμία της ψυχής.» μου απαντά ο Νόα.

«Και τι κάνουμε δηλαδή εδώ;»

«Θα ακούσουμε μια ιστορία.»

Σμίγω τα φρύδια μου μπερδεμένη όμως δεν λέω τίποτα άλλο καθώς η Σένσει μπαίνει μέσα.

Έξω έχει ήδη βραδιάσει και τα χιλιάδες κεριά φωτίζουν με χρυσαφένιο φως το καθιστικό.

Η Σένσει κάθετε απέναντι μας και κοιτάζει έναν προς έναν όλους όσους βρισκόμασταν στο δωμάτιο. «Όλο αυτό τον καιρό έχετε συνηθίσει να ακούτε ιστορίες με χαρούμενο τέλος. Όχι όμως αυτή την φορά. Η ζωή δεν είναι ποτέ εύκολη και έτσι ακριβώς ήταν και η ζωή ενός άντρα. Ο άντρας έφτασε στο Καταφύγιο αφού είχε χάσει όλη του την οικογένεια. Είχε ήδη δώσει πολλές μάχες και η ψυχή και το σώμα του ήταν κουρασμένα. Χτύπησε την πύλη και ο Σένσει του Καταφυγίου τον δέχτηκε βλέποντας τον πόνο στα μάτια του. Έμεινε πολύ καιρό στο Καταφύγιο και ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του. Είχε έρθει η στιγμή για να διαβεί τον Δρόμο του Τσαγιού και όταν συνέβη αυτό τον άλλαξε. Είδε την οικογένεια του και αντί να αποδεχτεί την απώλεια του πήρε έναν πολύ σκοτεινό δρόμο. Παρόλες τις προσπάθειες του Σένσει δεν μπόρεσε να τον φέρει πίσω. Ο άντρας υποσχέθηκε να εξαγνίσει τον κόσμο από το κακό του κόσμου ως αντίποινα για τον χαμό της οικογένειας του που δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.»

«Άρα η Τελετή του Τσαγιού δεν σε γαληνεύει;» λέω έκπληκτη ξαφνιάζοντας ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό.

Η Σένσει μου ρίχνει μια σύντομη ματιά. «Δεν ήταν η τελετή που τον οδήγησε στο σκοτάδι αλλά οι επιλογές του. Θα μπορούσε να συμφιλιωθεί με την απώλεια αυτών που αγαπούσε όμως επέλεξε το μονοπάτι της εκδίκησης. Και πολύ φοβάμαι πως από αυτό το μονοπάτι δεν μπορεί να ξεφύγει κανείς.» Κάνει μια παύση και το βλέμμα της καρφώνετε επάνω μου. «Sentakushi: Είναι οι επιλογές μας που καθορίζουν το ποιοι είμαστε. Όχι απλά μια επιλογή. Μπορούμε να κάνουμε μια λάθος επιλογή, να πάρουμε έναν λάθος δρόμο αλλά να διορθώσουμε τις πράξεις μας στην πορεία. Αυτό είναι που καθορίζει το ποιοι είμαστε. Το να γίνουμε καλύτεροι ή να αποτύχουμε.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant