57: Αδιέξοδο

65 11 7
                                    

Ο χρόνος είναι σημαντικός. Και όταν ο χρόνος δεν είναι υπέρ σου τότε πρέπει να δράσεις γρήγορα.

Ξύπνησα με τον Μπάκυ στο πλάι μου και ευχήθηκα να έμενα απλά εκεί. Όμως ο χρόνος δεν είναι υπέρ μας. Πρέπει να βρούμε που κρύβετε η Σκότ.

Μετά την χθεσινή μου κατάρρευση στο γυμναστήριο αποφάσισα να αφήσω τις έρευνες στα παιδιά.

Περνάω την περισσότερη ημέρα απολαμβάνοντας την ησυχία της γύρω περιοχής. Χτυπάω ανυπόμονα το μολύβι πάνω στο μπλοκάκι μου προσπαθώντας να βρω έμπνευση όμως δεν μπορώ. Το μόνο που σκέφτομαι είναι η Σούζαν και τι μπορεί να της συμβαίνει και αυτό με παραλύει.

«Εδώ είσαι Μικρή;» ρωτάει ο Κλίντ.

Αφήνω το μπλοκάκι δίπλα μου στο παγκάκι και φέρνω τα πόδια μου στο στήθος μου.

«Πως είσαι;»

Σηκώνω αδύναμα τους ώμους μου. «Δεν ξέρω. Απλά νιώθω ότι ξεμένω από...»

«Από τι;»

«Από υπομονή υποθέτω. Είναι...»

«Πολλά αυτά που συμβαίνουν; Το ξέρω Μικρή!!!» λέει αγκαλιάζοντας με.

«Σκέφτηκες πως ίσως θα ήταν καλύτερα να κάνεις πίσω;»

«Όχι... όχι!!! Δεν μπορώ. Δεν θα το κάνω. Η Σούζαν είναι αιχμάλωτη της Σκότ δεν μπορώ να την αφήσω.»

«Δεν μπορείς να κουβαλάς τις ευθύνες όλου του κόσμου στους ώμους σου Μικρή. Το ξέρεις αυτό, έτσι;»

Του γνέφω θετικά.

Μένουμε για λίγο σιωπηλοί. «Δεν το πιστεύω πως τόσα χρόνια παρίστανε την Χέδερ. Κάτω από την μύτη μας. Και δεν την κατάλαβε κανείς.»

«Πώς να το καταλάβαινες Κέιτι; Σας ξεγέλασε όλους.»

«Ξέρεις... είχα μια μικρή ελπίδα ότι μπορούσε να σωθεί. Πόσο ηλίθια.»

«Μην το λες αυτό!!!»

«Κι όμως. Ήμουν ηλίθια να πιστέψω ότι μπορούσα να σώσω την μαμά.»

«Ίσως και να βρεθεί τρόπος.»

«Η μαμά μου είναι νεκρή Κλίντ. Αυτή δεν είναι η μητέρα μου. Και δεν πρόκειται να την σώσω.»

«Κέιτι; Τι σκέφτεσαι να κάνεις;» με ρωτάει καχύποπτα. Είμαι βέβαιη πως ξέρει ακριβώς τι σκέφτομαι. Όμως δεν είμαι σίγουρη ότι θα το κάνω.

«Δεν πρόκειται να σε αφήσω να σκοτωθείς. Το ξέρεις αυτό, έτσι; Θα είμαι δίπλα σου μέχρι το τέλος.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionOnde histórias criam vida. Descubra agora