7: Ότι Δεν Σε Σκοτώνει

136 18 9
                                    

Προσπαθούσε να συγκρατηθεί περιμένοντας έξω από το γραφείο της ψυχολόγου της.

Κουνούσε ανυπόμονα τα πόδια της κοιτάζοντας το ρολόι στον τοίχο απέναντι.

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα η πόρτα άνοιξε και ο προηγούμενος πελάτης πέρασε το κατώφλι.

Η Εύα Μάρτινς κοίταξε την Κέιτ χαμογελώντας της. «Καλησπέρα Κέιτ. Πέρασε.»

Πέρασε μέσα και ξάπλωσε στον καναπέ.

«Λοιπόν; Πες μου πως ήταν η ημέρα σου.» την ρώτησε ανοίγοντας το σημειωματάριο της.

Η Κέιτ πήρε μια βαθειά ανάσα. Όντας ξαπλωμένη στον καναπέ θυμήθηκε όλο αυτόν τον καιρό που το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάζει το ταβάνι στις συνεδρίες της. Ανασηκώθηκε προσπαθώντας να μην νιώσει άβολα.

Η Εύα το πρόσεξε. «Τι συμβαίνει;»

«Είναι που... να... δεν νιώθω και τόσο άνετα σε αυτό τον καναπέ.»

«Βολέψου όπως μπορείς. Αρκεί να νιώθεις άνετα.»

Η Κέιτ σηκώθηκε και άρχισε να κάνει βόλτες μέσα στον χώρο.

«Πως νιώθεις λοιπόν σήμερα;»

«Δεν ξέρω... συνέβη κάτι.»

«Τι εννοείς;»

Πλησίασε στο μεγάλο παράθυρο και κάθισε εκεί. Κοιτάζοντας τον κόσμο έξω. «Αποκάλυψα σε κάποιον την αλήθεια.»

«Και πως ένιωσες;»

«Δεν... δεν ξέρω... ήταν...»

«Απελευθερωτικό; Ανακουφιστικό;»

«Ναι, έτσι νομίζω! Όλο αυτόν τον καιρό ήμουν... απών. Ήταν λες και βρισκόμουν σε ένα δωμάτιο και έβλεπα την ζωή μου από απόσταση... απλώς βγάζοντας την ημέρα. Αντέχοντας τον κόσμο, το σχολείο, την ζωή. Και κρατούσα ότι μου συνέβη μέσα μου χωρίς να μπορώ να μιλήσω, να το συζητήσω με κάποιον. Η αδερφή μου ήταν στην Ουάσιγκτον όλο αυτό τον καιρό και όταν ήταν εδώ ήμουν ακόμα σε σοκ. Ο πατέρας μου δεν νοιάστηκε ποτέ για εμένα και δεν νοιάστηκε ούτε μετά από αυτό που συνέβη, ποτέ δεν το συζητήσαμε. Ήταν λες και για εκείνον δεν έγινε ποτέ. Και όλο αυτό το κρυφτό, όλα αυτά τα ψέματα που είπα σε όλους... ήταν λες και άφηνα τον εαυτό μου να νομίζει ότι εγώ έφταιγα για αυτό που μου συνέβη. Και ένιωθα ένοχη ολοένα και περισσότερο και αυτό το κατάλαβα τώρα που μίλησα σε κάποιον. Και τότε ήταν που κατάλαβα πως ήμουν λάθος. Κλείστηκα στον εαυτό μου, κι αυτό ήταν λάθος. Κλείδωσα τον εαυτό μου έξω από τον κόσμο, από τα συναισθήματα γιατί νόμιζα πως αν έλεγα την αλήθεια θα με σκότωνα ακόμα περισσότερο. Ότι κάποιος θα με κατηγορούσε ότι εγώ έφταιγα για αυτό που μου συνέβη.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant