«Αυτό είναι το Αρχηγείο;» ρωτάει με σνόμπ ύφος ο Σαμ.
«Το ξέρω πως δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο πριγκίπισσα αλλά προσπάθησε να μην είσαι τόσο σνόμπ. Εντάξει;» του λέω καθώς κλείνω την πόρτα του Αρχηγείου.
«Το ξέρεις πως το Αρχηγείο των Εκδικητών έχει καλύτερο εξοπλισμό και θα είναι πιο εύκολη η δουλειά, έτσι; Συν του ότι έχουμε μείνει τρεις και ο κούκος εκεί πέρα. Μόνο εγώ, ο ναυαγός και ο Ρόουντι είμαστε.»
«Ναι αλλά η υπόθεση που ερευνώ είναι προσωπική συν του ότι ο Ντέρεκ δεν είναι απειλή επιπέδου Εκδικητών.»
«Ο Ντέρεκ;» ρωτάει μπερδεμένος ο Σαμ.
Ανάβω τα φώτα στον χώρο όπου υπάρχει ο πίνακας με τα στοιχεία. «Ναι. Ο Ντέρεκ Μπίσοπ. Ο μπαμπάς μου.»
Ο Σαμ βλεφαρίζει προσπαθώντας να επεξεργαστεί την πληροφορία. «Οκ... για να καταλάβω... θες να πιάσεις τον πατέρα σου;»
Του χαμογελάω ειρωνικά. «Δεν είσαι και τόσο έξυπνος, έτσι δεν είναι;»
Η Τυχερή πρέπει να μυρίστηκε τον Μπάκυ καθώς τώρα τρέχει προς το μέρος του γαυγίζοντας εξτασιασμένη.
«Τι είναι αυτό;» ρωτάει ξαφνιασμένος ο Σαμ.
«Μη επανδρωμένο. Για όνομα του Θεού είναι η σκυλίτσα μου, η Τυχερή.» απαντώ πλησιάζοντας τον πίνακα. Σηκώνω το κάλυμμα και έπειτα κατευθύνομαι στην κουζίνα. «Ρίξε μια ματιά μέχρι να φτιάξω καφέ.»
«Δεν θέλω καφέ.» λέει χαμηλόφωνα ο Σαμ πλησιάζοντας τον πίνακα.
«Ω πίστεψε με θα θελήσεις!!!» λέμε ταυτόχρονα εγώ και Μπάκυ. Κοιταζόμαστε γελώντας. Δεν ξέρω για εκείνον όμως εγώ ανακαλώ στην μνήμη μου εκείνο το βράδυ που η συζήτηση είχε με κάποιον τρόπο φτάσει στον Ντέρεκ και στις έρευνες μου.
«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου θαύμαζα τον Ντέρεκ μέχρι που πέθανε η μαμά... βασικά λίγους μήνες νωρίτερα. Δεν ξέρω... ίσως να φταίει και το γεγονός πως άρχισα να καταλαβαίνω καλύτερα κάποια πράγματα.»
«Και μετά έμαθες ότι ο μπαμπάς σου είναι κακός.»
«Δεν το έμαθα απλά. Το είδα με τα ίδια μου τα μάτια Μπάκυ. Και δεν μπορώ να αποφασίσω αν είναι καλύτερα που είδα την αλήθεια με τα ίδια μου τα μάτια ή αν θα ήταν καλύτερα απλά να το μάθαινα από κάποιον τρίτο.»
«Λοιπόν...όταν η αλήθεια είναι σκληρή... πονάει όπως και να 'χει. Σωστά;»
«Ναι.
ESTÁS LEYENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanficΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...