Ο διάδρομος ήταν σκοτεινός και η Κέιτ περπατούσε γρήγορα. Όχι επειδή φοβόταν αλλά γιατί βιαζόταν υπερβολικά πολύ. Κρατούσε την σακούλα με την κούπα στα χέρια της ενώ είχε περασμένη στους ώμους της την τσάντα με το λάπτοπ της.
Σε αντίθεση με το υπόλοιπο Νοσοκομείο, οι διάδρομοι του υπογείου ήταν άδειοι. Δίνοντας την εντύπωση πως ήταν στοιχειωμένοι. Το κρύο εκεί κάτω ήταν έντονο και η Κέιτ έσφιξε το δερμάτινο τζάκετ της ευχαριστώντας που δεν το είχε αφήσει στο σπίτι.
Έφτασε έξω από το Νεκροτομείο και κοίταξε διακριτικά μέσα από το παράθυρο για να σιγουρευτεί ότι ήταν μόνος του.
Τέτοια ώρα ο Κάιλ ήταν μόνος.
Μπήκε μέσα και κατευθύνθηκε προς το γραφείο του Ιατροδικαστή.
Ο Κάιλ καθόταν χαλαρά στο γραφείο παίζοντας κάποιο παιχνίδι online. Ούτε καν που πρόσεξε ότι είχε μπει κάποιος αφού φορούσε εκείνα τα πελώρια ακουστικά ειδικά για gaming.
Η Κέιτ βρήκε μια χάρτινη σακούλα στο γραφείο δεξιά της από fast food. Το έκανε μπάλα και το πέταξε με φόρα πάνω στο κεφάλι του Κάιλ.
Με το που προσγειώθηκε στο κεφάλι του, ο Κάιλ πετάχτηκε τρομοκρατημένος από την καρέκλα βγάζοντας μια όχι και τόσο ανδρική κραυγή.
«Τι στο διάολο; Μπίσοπ!!!» φώναξε πετώντας τα ακουστικά στο γραφείο.
Η Κέιτ προσπάθησε να μην γελάσει με την όλη φάση. «Περίμενες κανένα πτώμα ε; Χέι, τι λέει;»
«Τι θες; Ήμουν απασχολημένος.»
«Το βλέπω.» είπε γελώντας εν τέλει.
Ο Κάιλ ίσιωσε το σώμα του προσπαθώντας να φανεί σοβαρός. Όμως η Κέιτ ήξερε πόσο παιδάκι ήταν και όλο αυτό ήταν αχρείαστο.
«Τι θες;» την ρώτησε πάλι.
«Θέλω μια χάρη.»
«Κι άλλη χάρη;»
«Ακόμα μου χρωστάς από εκείνη την φορά που σε έσωσα από εκείνους τους φουσκωτούς.»
«Δεν το ξεχνάς ε;»
«Ποτέ, ειδικά όταν θέλω να μου ανταποδώσουν την χάρη.»
«Τέλος πάντων. Λέγε.»
«Θέλω να εξακριβώσεις ένα DNA.» είπε δίνοντας του την σακούλα.
«Νομίζω μπερδεύεις την πραγματική ζωή με το CSI.»
«Νομίζω ότι βρίσκεις δικαιολογίες για να γυρίσεις στον υπολογιστή.»
Ο Κάιλ την κοίταξε με πείσμα. «Καλά!!!» της είπε ξερά.
VOUS LISEZ
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...