Ο Έρλ την περίμενε στο εστιατόριο όπως έκανε κάθε πρωί.
«Αποφάσισες επιτέλους να έρθεις;» της είπε περιπαικτικά.
«Χίλια συγνώμη Έρλ. Δεν κοιμήθηκα καλά χθες το βράδυ.» του είπε αγχωμένη.
«Δεν βαριέσαι... ούτως ή άλλως δεν είχε έρθει κανείς.»
Ο Έρλ ήταν ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στο οποίο δούλευε η Κέιτ και συνεπώς εργοδότης της. Αν δεν υπήρχε ο Έρλ, η Κέιτ θα είχε γυρίσει στην Νέα Υόρκη εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Είχε ανοίξει το εστιατόριο το '50 και το κρατούσε ακόμα ζωντανό.
Ο ίδιος αν και 90 χρονών κρατιόταν σε άριστη κατάσταση και η Κέιτ θα έβαζε στοίχημα ότι θα μπορούσε να τρέξει το ίδιο γρήγορα με εκείνη.
Η Κέιτ έβγαλε το δερμάτινο μπουφάν της και φόρεσε την ποδιά ξεκινώντας αμέσως να ετοιμάζει τα τραπέζια.
Τελειώνοντας με τα τραπέζια καταπιάστηκε να φτιάξει τον καφέ. Από στιγμή σε στιγμή θα κατέφθαναν οι καθημερινοί πελάτες οπότε ο καφές έπρεπε να ήταν έτοιμος.
Οι πρώτοι πελάτες κατέφθασαν πιάνοντας τις γνωστές τους θέσεις και η Κέιτ έσπευσε να τους εξυπηρετήσει.
«Χέι Έρλ, άνοιξε την φωνή.» φώναξε ένας πελάτης.
«Στα τοπικά νέα, εχθές το βράδυ έγινε απόπειρα κλοπής ενός μίνι μάρκετ. Οι δράστες βρίσκονται υπό κράτηση μετά την εύρεση τους... μέσα στο ίδιο το μίνι μάρκετ. Τιμωρός αγνώστων στοιχείων που φέρετε ότι πρόκειται για γυναίκα, σταμάτησε και αφόπλισε τους δυο δράστες αφήνοντας τους ως δώρο στην τοπική αστυνομία.»
Η Κέιτ χαμογέλασε ακούγοντας τα νέα. Δεν χρειαζόταν να κοιτάξει τα πλάνα από τις κάμερες. Ήξερε για ποια μιλούσαν.
«Ο κόσμος πάει κατά διαόλου.» είπε ο Έρλ. «Φτάσαμε στο σημείο να βγαίνουν κορίτσια με τόξα για να πιάνουν τους κλέφτες.»
«Και που είναι το κακό; Ότι ήταν κοπέλα;» ρώτησε εκείνη όσο πιο χαλαρά μπορούσε.
«Το κακό είναι που υπάρχουν κλέφτες. Και κακοί άνθρωποι που βλάπτουν τον κόσμο.» ξεκίνησε να λέει ο Έρλ. «Ο κόσμος ήταν πιο ήσυχος πιο παλιά. Πως φτάσαμε εδώ;»
«Γιατί είμαστε άνθρωποι. Το λάθος είναι στην φύση μας.» είπε ένας πελάτης. «Αχ Έρλ. Είχες την τύχη να μεγαλώσεις σε καλύτερες εποχές.»
Η πόρτα του εστιατορίου άνοιξε. Η Κέιτ κοίταξε αντανακλαστικά στην είσοδο.
Ένας περίεργος τύπος μόλις είχε μπει. Φορούσε ένα ξεθωριασμένο τζιν, με μαύρη μπλούζα και ένα τζιν μπουφάν, ενώ στο κεφάλι του φορούσε ένα καπέλο.
ESTÁS LEYENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanficΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...