Τα μάτια μου βλεφαρίζουν από το δυνατό φως. Προσπαθώ να τα ανοίξω όμως το λευκό φως με τυφλώνει για αρκετή ώρα. Όταν τα μάτια μου προσαρμόζονται αντικρίζω ένα λευκό ταβάνι. Μια χαμηλή μουσική παίζει στο βάθος. Στην αρχή δεν είμαι σίγουρη όμως όσο περισσότερο ακούω τόσο σιγουρεύομαι πως είναι το Trouble Man του Marvin Gaye.
Που βρίσκομαι;
Είμαι ζωντανή;
Η μήπως είμαι νεκρή;
Είμαι στον παράδεισο;
Στην κόλαση;
Γυρίζω το κεφάλι μου ελαφριά προς τα δεξιά και βρίσκω τον Κλίντ κουλουριασμένο σε μια πολυθρόνα να κουτουλάει.
«Χέι Γέρο!!!» λέω με βραχνή φωνή.
Ο Κλίντ ανοίγει διάπλατα τα μάτια του και γυρίζει προς το μέρος μου. Φαίνεται εξαντλημένος και οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια του μου μαρτυρούν πως πέρασε ώρες ατέλειωτες στο προσκέφαλο μου. «Έι Μικρή.»
Όλα όσα συνέβησαν επανέρχονται στην μνήμη μου και προσπαθώ να πάρω όσο πιο ήπια μπορώ μια βαθιά ανάσα περιμένοντας τον σουβλερό πόνο να διαπεράσει όλο μου το σώμα. Όμως δεν υπάρχει πόνος. Όχι πλέον.
«Λοιπόν; Πόσο χάλια είναι;» τον ρωτάω μετά από μερικά δευτερόλεπτα σιωπής.
Ο Κλίντ αναδεύεται στην πολυθρόνα. «Μια σοβαρή διάσειση. Πέντε σπασμένα πλευρά και μια εσωτερική αιμορραγία που παραλίγο να σε σκοτώσει. Ήσουν στο χειρουργείο για ώρες. Χρειάστηκες και λίγο αίμα. Και απ' ότι φαίνεται έχουμε την ίδια ομάδα αίματος.» λέει δείχνοντας μου το δεξί του πήχη τυλιγμένο με ένα τσιρότο.
Προσπαθώ να γελάσω από αυτό το συναπάντημα όμως ένας οξύς πόνος διαπερνά τα πλευρά μου.
«Με το μαλακό Μικρή.» μου λέει ανήσυχα.
Ο ξαφνικός πόνος μοιάζει με υπενθύμιση. Κάτι ξεχνάω. Κάτι σημαντικό. Σμίγω τα φρύδια μου προσπαθώντας να αγνοήσω τον πόνο όταν επιτέλους θυμάμαι. «Που... που είναι η Σούζαν;»
Το πρόσωπο του Κλίντ σκοτεινιάζει απότομα. «Είναι στην Εντατική. Σε σταθερή κατάσταση για την ώρα.»
Κοιτάζω τριγύρω μου βλέποντας ένα σωρό δώρα και λουλούδια. «Τι είναι όλα αυτά;»
«Αυτό είναι από την Λόρα και τα παιδιά.» λέει δείχνοντας μου μια ανθοδέσμη με λιλά τουλίπες. «Αυτό είναι από τον Σαμ.» λέει δείχνοντας μου την συσκευή απ' όπου ακούγεται η μουσική. «Ο Μπάκυ δεν σου έφερε τίποτα γιατί πρακτικά μένει εδώ και δεν λέει να φύγει. Τι τρέχει μεταξύ σας Μικρή; Το ξέρεις ότι είναι μεγάλος, έτσι; Δηλαδή πολύ μεγάλος;»
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...