ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

73 10 7
                                    

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα μου για αυτό το βιβλίο. Όλα ξεκίνησαν με το πρώτο τρέιλερ του Infinity War και τον χαμό που ξέσπασε από την απουσία του Κλίντ από το τρέιλερ. Και κάπως έτσι άρχισε να παίρνει μορφή η πλοκή και δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Ήταν αδύνατον να μην γράψω αυτό το βιβλίο.

Για έναν θνητό Εκδικητή με μόνο ένα τόξο και μερικά βέλη και την μεταλαμπάδευση της ταυτότητας του, του Hawkeye, στην Κέιτ. Την Κέιτ Μπίσοπ. Αυτό το βιβλίο με κράτησε μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου για ενάμιση χρόνο. Και κράτησε κι εσάς μπροστά από μια οθόνη κάθε φορά που ανέβαζα καινούργιο κεφάλαιο. Και πορευθήκαμε μαζί σε όλο αυτό το ταξίδι που τώρα έχει τελειώσει. Και παρόλο που αυτό το ταξίδι τελειώνει θέλω να πιστεύω πως η Κέιτ, ο Κλίντ, η Τυχερή και όσοι χαρακτήρες αγαπήσατε μέσα από αυτό το βιβλίο θα μείνουν μαζί σας.

Κέρδισα τόσα πολλά γράφοντας αυτό το βιβλίο. Κάθε κεφάλαιο ήταν μια καινούργια περιπέτεια για εμένα. Και χαιρόμουν κάθε φορά που έβλεπα κάποιο σχόλιο σας ή κάποιο μήνυμα που μου έλεγε πόσο λατρεύεται το βιβλίο και όλα τα θετικά σας σχόλια ή που πιάνατε τα easter eggs ή τα references μου.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους, έναν προς έναν. Δεν θα είχα φτάσει εδώ χωρίς την υποστήριξη και την αγάπη σας. Δεν θεωρώ δεδομένα ούτε τα views, ούτε τα likes, ούτε τα σχόλια γιατί υπήρξαν κινητήρια δύναμη για να γράφω καινούργια κεφάλαια.

Δεν μπορώ να σκεφτώ την αυριανή ημέρα που δεν θα έχω να γράψω κεφάλαιο. Να σκεφτώ σαν την Κέιτ. Να δω μέσα από τα μάτια της. Θα μου λείψει όλο αυτό και θα μου λείψετε κι εσείς. Οκέι μπορεί να συνεχίσετε να διαβάζετε τα άλλα μου βιβλία, όμως αυτό είναι το τέλος για το HAWKEYE.

Δεν μπορώ φυσικά να μην αναφερθώ στους δημιουργούς της Κέιτ: Τον Allan Heinberg και τον Jim Cheung.

Δεν γίνετε να μην αναφέρω τα κόμικ που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το βιβλίο: τα κόμικ των Matt Fraction και David Aja και φυσικά τα κόμικ της Kelly Thompson.

Δεν υπάρχουν αρκετά λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα μου και νομίζω πως θα βαρεθείτε να διαβάζετε.

Εις το επανιδείν λοιπόν Hawkeyes μου.

Love You 3000!!

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now