53: Στοιχειώνοντας

62 10 12
                                    

Το να είσαι κλεισμένος σε έναν χώρο για ώρες δεν έχει διαφορά. Είτε στο Αρχηγείο των Hawkeye είτε στα κεντρικά της ΑΣΠΙΔΑΣ νιώθω πως είμαι κλειδωμένη σε ένα κελί προσπαθώντας να βρω τρόπο να βγω. Εγώ και ο Κλίντ φτάσαμε πρώτοι βρίσκοντας την Χιλ και τον Πωλ να μας περιμένουν. Ο Μπάκυ και ο Σαμ έφτασαν λίγο αργότερα.

Από εκείνη την στιγμή όμως πέρασαν ώρες στην προσπάθεια μας να καταστρώσουμε ένα σχέδιο για το Φιλανθρωπικό Γκαλά το οποίο πλησιάζει.

Μελετήσαμε ενδελεχώς τους χάρτες της γύρω περιοχής, όλα τα σχέδια του χώρου εκδηλώσεων και νομίζω πως κοντεύουμε να τελειώσουμε καθώς είχαμε φτάσει στο σημείο όπου αποφασίζουμε τους ρόλους που θα έχει ο καθένας.

Η Χιλ παίρνει μια βαθιά ανάσα πριν μιλήσει. «Ο Μπέργκσον θα είναι μεταμφιεσμένος ως σερβιτόρος.»

«Άρα μένει να αποφασίσουμε αν συνοδός της Κέιτ θα είμαι εγώ ή ο Μπάκυ.» λέει ο Σαμ ρίχνοντας ένα σύντομο βλέμμα σε εμένα και τον Μπάκυ.

Όσο και να θέλω να αποφύγω την εναλλακτική «Πωλ» η αλήθεια είναι πως υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα που με ανησυχεί. «Δεν νομίζετε πως είστε αρκετά αναγνωρίσιμοι;» ρωτάω.

«Όχι αν κάνω μερικές αλλαγές.» λέει όλο νόημα ο Μπάκυ.

Κοιτάζω τον Μπάκυ έκπληκτη καθώς υποπτεύομαι τι μπορεί να εννοεί με το "μικρές αλλαγές". «Μην μου πεις πως σκέφτεσαι αυτό που σκέφτομαι;»

Ο Μπάκυ μου χαμογελάει στραβά και νιώθω τα βλέμματα όλων καρφωμένα πάνω μας.

«Ωραία. Μπάρνς θα είσαι ο συνοδός της Κέιτ. Μπάρτον, Γουίλσον θα είστε τα μάτια και τα αυτιά μας από την περίμετρο. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και έτοιμοι για το οτιδήποτε. Νομίζω πως αρκετά καλύψαμε για σήμερα.»

Είμαι έτοιμη να βγω από την αίθουσα συνεδριάσεων όταν ο Πωλ με πλησιάζει. «Χέι. Εμ... μπορούμε να μιλήσουμε;» με ρωτάει διστακτικά.

Τον κοιτάζω με σηκωμένα φρύδια λιγάκι έκπληκτη που μου ζητά κάτι τέτοιο. Ειδικά μετά απ' όσα συνέβησαν μεταξύ μας.

Νιώθω τα βλέμματα του Κλίντ και του Μπάκυ καρφωμένα επάνω μου και εκπλήσσω τον ίδιο μου τον εαυτό όταν απαντάω με απόλυτη ψυχραιμία στον Πωλ. «Ναι, οκ.»

Ο χώρος αδειάζει και νιώθω την ένταση μεταξύ μας καθώς μένουμε σιωπηλοί για λίγα δευτερόλεπτα.

«Ο Μπάρνς ε;» ρωτάει ο Πωλ σπάζοντας την σιωπή.

«Ο Μπάρνς τι;» απαντάω ξαφνιασμένη από την ερώτηση που διάλεξε να κάνει.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now