Είχε σχεδόν φτάσει στην Νέα Υόρκη όταν από το πόρτ παγκάζ άκουσε ένα αμυδρό γαύγισμα. Έκανε στην άκρη και πήγε να κοιτάξει. Με το που άνοιξε την πόρτα το κεφαλάκι της Τυχερής ξεπρόβαλε κοιτάζοντας την παιχνιδιάρικα.
«Τυχερή; Τι κάνεις εδώ;» είπε έκπληκτη η Κέιτ.
Η Τυχερή πήρε φόρα και πήδηξε στην αγκαλιά της Κέιτ. «Τι θα κάνω με εσένα;»
Δεν θα γύρισε ξανά στην φάρμα. Όχι ξέροντας ότι ο Κλίντ μπορεί να γυρνούσε.
«Υποθέτω πως ξέμεινες με εμένα τώρα.» της είπε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο. Έβαλε την Τυχερή στο κάθισμα του συνοδηγού και συνέχισε τον δρόμο της.
Με το που έφτασε στο σπίτι και άνοιξε την τηλεόραση ο Κάπταιν Αμέρικα ήταν καταζητούμενος. Έπειτα όσοι υπέγραψαν το Σύμφωνο καλέστηκαν να συλλάβουν τον Κάπταιν, τον Μπάκυ Μπάρνς και όσους τους βοηθούν. Και η Κέιτ ήξερε τι σήμαινε αυτό. Και κατάλαβε ότι κάτι κακό είχε συμβεί όταν η Λόρα την πήρε τηλέφωνο.
«Χέι Λόρα.»
«Χέι... Κέιτ.» είπε η Λόρα από την άλλη γραμμή αμήχανα. Η φωνή της έτρεμε ελαφρώς.
«Πόσο άσχημα είναι τα πράγματα;»
Η Λόρα πήρε μια βαθιά ανάσα. «Φυλάκισαν τον Κλίντ σε μια ειδική φυλακή υψίστης ασφαλείας. ΡΑΦΤ ή κάτι τέτοιο.»
Η Κέιτ έκλεισε τα μάτια της απογοητευμένη. Ο ΟΗΕ δεν αστειευόταν.
«Έπιασαν επίσης τον Σαμ Γουίλσον, την Γουάντα Μάξιμοφ και έναν Σκότ Λάνγκ.»
«Ο Κάπταιν;»
«Ο Κάπταιν Αμέρικα και ο Μπάκυ Μπάρνς καταζητούνται ακόμα.»
«Αυτό είναι καλό!!!» σκέφτηκε η Κέιτ.
«Δεν θα σου τηλεφωνούσα αν τα πράγματα δεν ήταν σοβαρά Κέιτ...»
«Λόρα επειδή μαλώσαμε με τον Κλίντ δεν σημαίνει ότι δεν θα τον βοηθήσω. Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι αλλά σου υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω.»
«Κέιτ... δεν σε πήρα για να βοηθήσεις. Σε πήρα να σου πω να προσέχεις.»
Η Κέιτ πήρε μια βαθιά ανάσα. «Λοιπόν... δεν πρόκειται να κάτσω με σταυρωμένα τα χέρια Λόρα. Ο Κλίντ δεν ανήκει σε μια φυλακή και δεν πρόκειται να τον αφήσω εκεί μέσα, όσο θυμωμένη κι αν είμαι μαζί του αυτή την στιμή. Θα κάνω ότι μπορώ για να βρω έναν τρόπο να τους βοηθήσω. Το υπόσχομαι.»
VOCÊ ESTÁ LENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanficΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...