Ο Νίκ Φιούρι στεκόταν στην είσοδο του αχυρώνα κοιτώντας την με θράσος. Είχε ακούσει αρκετά για τον Νίκ Φιούρι από τον Κλίντ αλλά κάτι που είχε ξεχάσει να της αναφέρει ήταν το γεγονός πως ήταν ψαρωτικός.
«Γιατί είσαι εδώ;» τον ρώτησε αμέσως.
Ήξερε το όνομα της. Ήξερε ποια ήταν. Άρα δεν υπήρχε λόγος να κρύβεται.
«Κατευθείαν στο ψητό δεσποινίς Μπίσοπ!!!» είπε εντυπωσιασμένος. Πέρασε το κατώφλι και προχώρησε μερικά βήματα. «Ώστε λοιπόν... θες να γίνεις Εκδικητής;»
Η Κέιτ σήκωσε το φρύδι της. Σιγά σιγά έβρισκε την αυτοκυριαρχία της. «Δεν νομίζω πως χρειάζεται να ρωτάς. Ξέρεις ήδη, έτσι δεν είναι;»
Ο Φιούρι γνώριζε. Και προφανώς γνώριζε τα πάντα. Και είτε τα έμαθε μόνος του ή.......
Ή του τα είπε ο Κλίντ!!!
Μήπως ο φόβος του Κλίντ για την ζωή της Κέιτ δεν ήταν ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν είχε γίνει μέλος των Εκδικητών; Μήπως ο Φιούρι δεν την ενέκρινε;
«Ναι!!! Ο Πράκτορας Μπάρτον μου έχει πει τα πάντα για εσένα!!!»
Η Κέιτ έκλεισε τα μάτια της απογοητευμένη. Ο Κλίντ του είχε πει τα πάντα.
«Ω όχι. Δεν ήρθε να μου μαρτυρήσει τα πάντα για εσένα με το που σε γνώρισε.» την διαβεβαίωσε λες και διάβαζε τις σκέψεις της. «Είχα αρχίσει να καταλαβαίνω πως κάτι μου έκρυβε για αυτό τον παρακολουθούσα. Και όταν ανακάλυψα ότι είχε βοηθό μου είπε την αλήθεια.»
«Και είσαι εδώ για ποιον λόγο; Να με συνετίσεις;»
Ο Φιούρι σταμάτησε και την κοίταξε με έντονο βλέμμα. «Σε πάω δεσποινίς Μπίσοπ. Δεν είσαι έτοιμη ακόμα για να γίνεις Εκδικητής, αυτό πρέπει να σου το πω. Αλλά βρίσκεσαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο. Όμως πρέπει να σε προειδοποιήσω... τα πράγματα πρόκειται να σοβαρέψουν. Για την ακρίβεια πρόκειται να γίνουν πάρα πολύ δύσκολα. Και εφόσον εξακολουθείς να θες να γίνεις μέλος των Εκδικητών πρέπει να σε ρωτήσω το εξής: Είσαι διατεθειμένη να τα χάσεις όλα; Γιατί στην τελική... το να είσαι Εκδικητής προϋποθέτει να μην διστάζεις σε τίποτα. Να μην διστάζεις να βάζεις την ζωή σου σε κίνδυνο ξανά και ξανά. Ξέρω πως έχεις κότσια. Αλλά πλέον τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Νομίζω πως το ξέρεις κι εσύ. Μετά τα γεγονότα στην Σοκόβια η δημόσια γνώμη για τους Εκδικητές έχει αλλάξει... και όχι προς το καλύτερο. Δεν θα έχεις μόνο τέρατα να αντιμετωπίσεις εκεί έξω δεσποινίς Μπίσοπ. Θα είσαι εκτεθειμένη και εσύ και οι δικοί σου.»
CITEȘTI
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...