Η Κέιτ περίμενε τον Κλίντ στο αρχηγείο τους.
Δεν είχε γυρίσει στο σπίτι μετά την επιχείρηση.
Ο Κλίντ της είχε ζητήσει να την περιμένει εκεί.
Όταν ο Έλ Ματαδόρ συμφώνησε ο Κλίντ κάλεσε την S.H.I.E.L.D. Όμως η Κέιτ έπρεπε να φύγει μιας και η S.H.I.E.L.D δεν ήξερε τίποτα για εκείνη.
Άκουσε το κλειδί στην πόρτα και γύρισε σχεδόν ανυπόμονα.
«Έι.» είπε εξαντλημένος ο Κλίντ.
«Πως πήγε;»
«Ο Έλ Ματαδόρ μεταφέρετε στην καινούργια μας βάση.»
«Α ναι!! Είχα ξεχάσει πως πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα μετά τα γεγονότα στην Ουάσιγκτον.»
Ο Κλίντ πήρε μια βαθιά ανάσα. «Ναι.» είπε με πικραμένο ύφος. «Έτοιμη;»
«Για ποιο πράγμα;»
«Θα δεις. Έλα. Πρώτα πάμε να πάρουμε πίτσες.»
Η Κέιτ κουβαλούσε δυο κουτιά πίτσας ακολουθώντας τον Κλίντ που κρατούσε κι εκείνος ακόμα δυο κουτιά με πίτσες.
Προσπαθούσε να μην δείχνει ενθουσιασμένη αλλά βαθιά μέσα της ήξερε που πήγαιναν. Τέσσερις πίτσες, ο Κλίντ μυστηριώδεις όσο ποτέ άλλοτε. Είχε έρθει η στιγμή! Θα τους γνώριζε όλους επιτέλους από κοντά!!! Ο Κλίντ επιτέλους θα την σύστηνε στους Εκδικητές!!!
Σε μια έρημη περιοχή γεμάτη αποθήκες ο Κλίντ έστριψε σε ένα στενό βγάζοντας ένα μπρελόκ με κλειδιά από την τσέπη του μπουφάν του. Ξεκλείδωσε την πόρτα από μια πελώρια σκοτεινή αποθήκη χωρίς οροφή και μπήκαν μέσα. Το φως του φεγγαριού έμπαινε ανεμπόδιστο μέσα στην αποθήκη φωτίζοντας ένα πελώριο μαύρο όχημα. Ήταν σίγουρα κάποιο είδος αεροπλάνου. Όμως η Κέιτ δεν ήξερε την ονομασία του.
Η Κέιτ το κοίταξε με δέος. «Τι είναι αυτό;»
«Αυτό είναι ένα Quinjet.» είπε ο Κλίντ πατώντας ένα κουμπί στο μπρελόκ του. Μια μεγάλη ράμπα κατέβηκε αργά.
Η Κέιτ σταμάτησε κοιτάζοντας την είσοδο του Quinjet.
Σήμερα το πρωί όταν έβγαινε από το σπίτι για να συναντηθεί με τον Κλίντ δεν είχε ιδέα ότι αυτή η αποστολή θα άλλαζε τα πάντα. Και τώρα όπως όλα έδειχναν η ζωή της θα άλλαζε. Θα συναντούσε τους Εκδικητές. Και πλέον δεν θα ήταν μια τιμωρός.
ESTÁS LEYENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanficΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...