11: Πάλι Εσύ;

123 17 7
                                    

Ακόμα ένας μήνας πέρασε. Αλλά τουλάχιστον αυτός ο μήνας ήταν εποικοδομητικός για την Κέιτ. Κάθε βράδυ κυνηγούσε τσιράκια του Έλ Ματαδόρ και κάθε βράδυ έπαιρνε τις απαντήσεις που έψαχνε. Μέρα με την μέρα έφτανε κοντά στον στόχο της. Αν και το κοντά ήταν σχετικό. Η Κέιτ ήξερε πολύ καλά ότι ίσως και να μην έφτανε ποτέ στον ίδιο τον Έλ Ματαδόρ. Αυτές οι καταδιώξεις του τελευταίου μήνα δεν ήταν εύκολες. Ούτε ψυχικά αλλά το κυριότερο ούτε και σωματικά. Ξαφνικά το σώμα της είχε γεμίσει με μώλωπες και σημάδια που δεν περίμενε ότι θα είχε ποτέ της. Είχε μάθει πλέον όλα τα στάδια της μελανιάς και τα διάφορα χρώματα που παίρνει μια μελανιά καθώς περνούν οι μέρες. Αλλά αυτό ήταν κάτι που ήξερε εξαρχής ότι θα συμβεί. Έτσι είναι αυτή η ζωή. Όταν περνάς από το να είσαι «η φιλική αυθάδης τιμωρός της γειτονιάς» στο «αυθάδης τιμωρός πλήρης απασχόλησης που τα βάζει με τους πραγματικά κακούς τύπους της Νέας Υόρκης» τότε είναι φυσικό να υπάρχουν σημάδια και μελανιές που δεν είχες πριν όταν κανόνιζες κάτι παιδαρέλια.

«Οκ Κέιτι... είναι δέκα τύποι. Μπορεί να φας λίγο ξύλο παραπάνω... αλλά τους έχεις, σωστά;» σκέφτηκε με κόπο.

Βγήκε από την κρυψώνα της απελευθερώνοντας το πρώτο της βέλος το οποίο προσγειώθηκε στο πόδι ενός από τους τύπους.

Νούμερο ένας στόχος της; Να μην ξεφύγει κανένας. Ο Έλ Ματαδόρ δεν έπρεπε να μάθει ότι εκείνη τον έψαχνε.

Δεν ήταν εύκολο να τα βγάλει πέρα μαζί τους. Ήταν μια εναντίον δέκα. Αλλά δεν ήταν μόνη της για πολύ ακόμα.

Η όλη φάση ήταν ένα déjà vu για την Κέιτ: ένα βέλος προσγειώθηκε στον τύπο που ήταν έτοιμος να το σκάσει όμως αυτή την φορά η Κέιτ δεν γύρισε να κοιτάξει. Ήξερε ποιος ήταν!!!

Ο Hawkeye εμφανίστηκε παίρνοντας μέρος στην μάχη.

«Γαμώτο!!! Έγιναν δύο τώρα!!!» φώναξε απεγνωσμένα ένας από τους τύπους.

Η Κέιτ πήρε νέα δύναμη βλέποντας τον. Όμως δεν ήταν τόσο εύκολοι αντίπαλοι όσο νόμιζε. Αν και η Κέιτ τα κατάφερνε μια χαρά, έβλεπε τον Hawkeye να δυσκολεύεται. Οι περισσότεροι έπεφταν πάνω σε εκείνον για να τον στριμώξουν κάτι που για την Κέιτ έβγαζε νόημα. Είναι Εκδικητής, άρα μεγαλύτερη απειλή απ' ότι η πιτσιρίκα με το τόξο. Που να 'ξεραν όμως ότι εκείνη ευθυνόταν για την σύλληψη όλων αυτών των συνεργατών τους!!! Είχε κανονίσει πέντε όταν γύρισε να τσεκάρει τον Hawkeye. Τρεις τύποι είχαν πέσει πάνω του προσπαθώντας να τον τραυματίσουν.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now