21: Το Τέλος της Γραμμής

90 13 21
                                    

Είναι αναπόφευκτο όταν ξέρεις πως τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Και η Κέιτ το είχε νιώσει από την πρώτη στιγμή. Ήταν λες και προετοίμαζε τον εαυτό της. Ότι βαθιά μέσα της ήξερε ότι κάτι θα γινόταν σήμερα. Εξάλλου οι εξελίξεις δεν μπορούσαν να την αφήσουν ήσυχη.

Υπήρξε βομβαρδισμός στην Βιέννη όπου συνεδρίαζε ο ΟΗΕ. Και ο φερόμενος ύποπτος ήταν ο Μπάκυ Μπάρνς.

Η Κέιτ μόλις είχε επιστρέψει στην φάρμα από την Νέα Υόρκη όταν είδε τα νέα. Οδηγούσε για ώρες με το αυτοκίνητο της για να φτάσει εκεί αλλά ένιωθε την ανάγκη να οδηγήσει ,όχι να ξανά ανέβει στο Quinjet.

Σε όλες τις ειδήσεις υπήρχε η εικόνα του Μπάκυ Μπάρνς με την σήμανση «ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΕ!!!»

Και ήξερε πολύ καλά πως αυτό ήταν κακό. Πολύ κακό.

Είχε ακούσει για τον Μπάκυ.

Για το ότι ήταν υποχείριο της ΥΔΡΑΣ. Ότι του είχαν κάνει πλύση εγκεφάλου.

Και ότι τώρα είχε βομβαρδίσει το κτήριο όπου συνεδρίαζε ο ΟΗΕ.

Γιατί να το έκανε αυτό όμως;

Αυτό αναρωτιόταν συνέχεια. Αλλά δεν μπορούσε να βρει το γιατί.

Ο Κλίντ ήταν αμίλητος. Μιλούσε ελάχιστα και στην Κέιτ έμοιαζε πως ήταν πιεσμένος.

«Είναι πανέμορφο.» ρώτησε έκπληκτη η Λόρα. Κοιτούσε μια από τις ζωγραφιές της εντυπωσιασμένη. «Ακόμα κανένα νέο από το Μουσείου στο Κουίνς;»

«Όχι. Μέχρι τέλος του μήνα όμως θα ξέρουμε σίγουρα.»

«Είμαι σίγουρη πως θα πάρεις την μια θέση για πρακτική.»

Η Κέιτ ανασήκωσε χαλαρά τους ώμους της. Παρόλο που αγαπούσε την ζωγραφική, η θέση για την πρακτική της άσκηση την απασχολούσε ελάχιστα τον τελευταίο καιρό. Ένιωθε διχασμένη. Ότι βρισκόταν ανάμεσα στην ζωή που θέλει και στην ζωή που θα έπρεπε να έχει.

Δεν μπορούσε να σταματήσει να είναι τιμωρός. Δεν το ήθελε.

Αλλά δεν μπορούσε να είναι και τιμωρός για το υπόλοιπο της ζωής της.

Ο Κλίντ εκτός από Εκδικητής ήταν και Πράκτορας της ΑΣΠΙΔΑΣ το ίδιο και η Νατάσσα. Ο Στάρκ είχε την εταιρία του. Ο Μπρούς Μπάνερ είχε αμέτρητα διδακτορικά. Όλοι οι Εκδικητές είχαν και δικές τους ζωές. Και η Κέιτ φοβόταν να διαλέξει. Φοβόταν πως δεν θα κατάφερνε να εξισορροπήσει της δυο της ζωές. Φοβόταν πως θα έπαιρνε την λάθος απόφαση και θα κατέληγε μια αποτυχημένη.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now