Καθώς η ιστορία εξελισσόταν η χρονολογική σειρά των γεγονότων μπερδευόταν. Αν ξεκινήσει κανείς το βιβλίο από την αρχή θα προσέξει πως υπάρχουν πολλά κεφάλαια τα οποία είναι flashbacks ή flash forward. Και επειδή ακόμα κι εγώ θα μπορούσα να μπερδευτώ κατά την διάρκεια της ιστορίας, είχα φροντίσει πρώτα να φτιάξω ένα χρονοδιάγραμμα το οποίο θα δένει χρονολογικά με το χρονοδιάγραμμα του Κινηματογραφικού Σύμπαντος της Μάρβελ.
Νομίζω πρέπει να μου πήρε κάπου στον ένα μήνα (ίσως και παραπάνω) να βάλω σε σειρά το χρονοδιάγραμμα του MCU που είχα βρει στο ίντερνετ για να μπορεί να στέκει η ιστορία.
Πχ. Η Κέιτ πηγαίνει στην Τζέσικα Τζόουνς λίγους μήνες πριν ξεκινήσει η πρώτη σεζόν της σειράς. Ή ότι η Κέιτ φεύγει από την φάρμα τον Μπάρτον κατά την διάρκεια της ταινίας «Εκδικητές: Η Εποχή του Ούλτρον» για την διαθήκη της μητέρας της και δεν συναντιέται με τους Εκδικητές.
Και επειδή αρκετοί από εσάς μου το ζητήσατε ορίστε το πλήρες χρονοδιάγραμμα του βιβλίου μαζί με έξτρα πληροφορίες οι οποίες δεν υπάρχουν στην ιστορία. Σε κάθε χρονιά υπάρχουν γραμμένα και τα κεφάλαια του βιβλίου τα οποία εξελίσσονται την εκάστοτε χρονιά. Α, έχετε το νου σας για easter eggs ;)
1961: Γέννηση του Ντέρεκ Μπίσοπ
1971: Γέννηση της Έλενορ Στέισι.
1989: Η Έλενορ και ο Ντέρεκ Μπίσοπ παντρεύονται.
1991: Η Έλενορ συνάπτει εξωσυζυγική σχέση με τον παιδικό φίλο και συμφοιτητή της, Χάρολντ Τζόσεφ (Χάπυ) Χόγκαν
1994: Γέννηση της Σούζαν Μπίσοπ από την εξωσυζυγική σχέση της Έλενορ και του Χάπυ . Ο Ντέρεκ δέχετε να αναγνωρίσει την Σούζαν ως κόρη του ενώ η Έλενορ κρύβει την αλήθεια από τον Χάπυ.
1997: Γέννηση της Κέιτ Μπίσοπ.
2007: Η Έλενορ και ο Ντέρεκ Μπίσοπ βρίσκονται σε διάσταση. Η Έλανορ ξεκινά τις διαδικασίες του διαζυγίου. Σκοπεύει να χωρίσει τον Ντέρεκ, να του πάρει την Εκδοτική και την επιμέλεια της Κέιτ και της Σούζαν και να φύγουν με τον Χάπυ.
STAI LEGGENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...