Το ασανσέρ άνοιξε και η Κέιτ βρέθηκε στα χαώδη γραφεία της εταιρίας του πατέρα της. Η εκδοτική που είχε ιδρύσει ο Ντέρεκ Μπίσοπ ήταν μια από τις μεγαλύτερες των Ηνωμένων Πολιτειών και ανάμεσα στις δέκα μεγαλύτερες στον κόσμο.
«Καλημέρα Κέιτ.» είπε η γραμματέας του πατέρα της με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Η Μάργκαρετ ήταν γύρω στα 50 και η Κέιτ την ήξερε από τότε που θυμόταν τον εαυτό της.
Η Κέιτ κοίταξε το γραφείο του πατέρα της. «Είναι απασχολημένος;»
«Όχι. Μπορείς να περάσεις.»
Η Κέιτ χτύπησε με αμφιβολία την πόρτα περιμένοντας.
«Περάστε.» άκουσε την φωνή του πατέρα της μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
Ο Ντέρεκ σήκωσε το βλέμμα του κοιτάζοντας την αδιάφορα. «Κάθριν.»
«Μπαμπά.» είπε κλείνοντας την πόρτα πίσω της. «Δεν ήρθες στην μαμά.»
«Ναι... εεε... συγνώμη. Ήμουν απασχολημένος. Θα το ξανά κανονίσουμε. Ελπίζω να μην πήγες μόνη σου.»
«Χμ... βασικά πήγα.»
Ο Ντέρεκ πήρε το βλέμμα του από τα χαρτιά που κοιτούσε. «Περπάτησες από το σχολείο μέχρι το Νεκροταφείο;»
«Ναι. Δεν είχα σκοπό να πάω να δω την μαμά όταν πάρω σύνταξη.»
Εκείνος την κοίταξε επικριτικά. «Να μην ξανά επαναληφθεί.» της είπε κοφτά.
«Ναι. Όπως διατάξατε.»
«Κάθριν!!!»
«Κέιτ.» του είπε κοφτά.
«Το αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι εκεί έτσι; Απλά πας και αφήνεις μερικά λουλούδια πάνω σε ένα κομμάτι γρασίδι και μιλάς σε μια ψυχρή πλάκα.»
Τον κοίταξε με κομμένη την ανάσα. «Είσαι απίστευτος!!!» είπε και γύρισε για να φύγει.
«Κέιτ!!!»
«Άστο!!!» είπε βγαίνοντας από το γραφείο κλείνοντας την πόρτα όσο πιο δυνατά μπορούσε.
«Κέιτ;» ρώτησε η Μάργκαρετ.
Η Κέιτ γύρισε και κοίταξε την Μάργκαρετ με βουρκωμένα μάτια. Ήταν τόσο νευριασμένη από τον πατέρα της και την συμπεριφορά του που όλο αυτό τον καιρό κρατούσε μέσα της το κουβάρι από τα νεύρα που σιγά σιγά φούσκωναν και πλέον ήταν έτοιμη να εκραγεί. «Εάν ξανά έρθω εδώ σε παρακαλώ απλά πες μου ότι είναι απασχολημένος.» είπε και πήγε να φύγει.
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...