54: Το Γκαλά

79 11 20
                                    

Πλησιάζω τον καθρέφτη και κοιτάζω την αντανάκλαση μου για αρκετή ώρα. Η βιολετί ολόσωμη φόρμα που βρήκα κρεμασμένη στο δωμάτιο μου στο σπίτι της Σούζαν είναι φοβερή όμως έχει ένα μικρό μειονέκτημα: Δεν υπάρχει χώρος για τον εξοπλισμό μου!!!

Και ειδικά από την στιγμή που έχω αυτό τον κόμπο στο στομάχι μου. Αυτό τον κόμπο που με προειδοποιεί ότι κάτι κακό θα συμβεί. Και δεν μπορώ να πάρω μαζί μου το τόξο μου.

Οι χτύποι στην πόρτα διακόπτουν τις σκέψεις μου. «Περάστε.» λέω καθώς γυρίζω προς την πόρτα.

Η πόρτα ανοίγει αργά και η Σούζαν εμφανίζετε. «Κέιτι... ουάου!!!»

Χαμογελάω αδύναμα πλησιάζοντας την.

«Είσαι έτοιμη;»

«Ν... ναι.»

«Όχι. Δεν είσαι.»

Κοιτάζω έκπληκτη την Σούζαν. Ξέρει; Ξέρει για την μαμά; Μένω σιωπηλή καθώς η Σούζαν με πλησιάζει κρατώντας ένα κουτάκι στο χέρι της. «Τώρα είσαι έτοιμη.» λέει ανοίγοντας το κουτί. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα καθώς αντικρίζω κάτι που έχω χρόνια να δω. Όμως το αναγνωρίζω αμέσως. Το τριγωνικό κολιέ της μαμάς!!!

«Η μαμά είχε ένα τέτοιο κολιέ. Μου είχε πει ότι θα έφτιαχνε ένα για την κάθε μια μας όταν μεγαλώναμε... και εφόσον δεν πρόλαβε να το κάνει εκείνη...»

«Είναι πανέμορφο.» την διακόπτω μπερδεμένη.

«Έλα. Φόρεσε το.»

Περνάω την αλυσίδα γεμάτη αμφιβολία. Οι αναμνήσεις με κυριεύουν και ακούω καθαρά την φωνή της μαμάς.

«Κέιτι!!! Μην τρέχεις. Υπάρχουν νερά και θα πέσεις.»

«Συγνώμη μαμάκα. Θα έρθεις να κολυμπήσεις μαζί μου;»

«Εντάξει. Αλλά κάνε μου αγκαλιά πρώτα.»

«Θα πρέπει να βγάλεις το κολιέ πριν μπεις στο νερό.»

«Όχι αυτό. Δεν το βγάζω ποτέ. Ξέρεις γιατί;»

«Όχι.»

«Το έφτιαξα αυτό όταν γεννήθηκες Κέιτι. Η μια μεριά είναι για εμένα,μια για την αδερφή σου και μια για εσένα. Όλες μας ενωμένες μεταξύ μας. Για πάντα. Έτσι, για όσο το φοράω θα είμαστε μαζί. Ότι κι αν συμβεί.»

«Τότε θέλω κι εγώ ένα!!!»

«Εντάξει γλυκιά μου. Όταν μεγαλώσεις λίγο περισσότερο θα σου φτιάξουμε ένα.»

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now