«Υποθέτω... εδώ είναι που λέμε αντίο;» με ρωτάει διστακτικά ο Μπάκυ.
Ώστε έτσι είναι το Αρχηγείο των Εκδικητών λοιπόν!!!
Μετά από τρεις εβδομάδες στον δρόμο εγώ και ο Μπάκυ φτάσαμε επιτέλους στο Αρχηγείο των Εκδικητών.
«Ναι.» απαντάω με κόπο κοιτάζοντας τριγύρω μου. Είναι τόσο όμορφα εδώ. «Εδώ είναι που λέμε αντίο.»
«Ελπίζω να μην είναι για πολύ καιρό αυτό το αντίο.»
Χαμογελάω στραβά καθώς σκέφτομαι τις τελευταίες εβδομάδες. «Κι εγώ το ελπίζω.»
«Μπορείς να έρθεις μέσα ξέρεις.»
«Μόνο που αν έρθω δεν θα θέλω να φύγω. Και πρέπει να κλείσω κάποιες εκκρεμότητες.»
«Εντάξει τότε. Αν χρειαστείς βοήθεια... κάλεσε μας.»
Νεύω θετικά. Δεν έχω σκοπό να ζητήσω βοήθεια όμως αυτή την στιγμή λέω κατάμουτρα ψέματα στον Μπάκυ. Στο συνταξιδιώτη μου τις τελευταίες εβδομάδες. «Εντάξει.»
Η Τυχερή γαυγίζει από το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και ο Μπάκυ πηγαίνει δίπλα της. Είχαν δεθεί τόσο πολύ και τόσο αμέσως που αρχίζω να φοβάμαι μήπως με παρατήσει για να πάει με τον Μπάκυ. «Θα μου λείψεις Τυχερή.»
Η Τυχερή γαυγίζει καθώς ο Μπάκυ την χαϊδεύει.
«Αυτό πρέπει να σήμαινε ότι κι εσύ θα της λείψεις!!!» λέω γελώντας.
«Να είσαι ασφαλής Κέιτ.»
«Κι εγώ το ελπίζω. Αντίο Μπάκυ.»
«Αντίο Κέιτ.»
Το Αρχηγείο είναι σκοτεινό και η ησυχία που επικρατεί με παραξενεύει. Τις προηγούμενες τρεις εβδομάδες δεν ήμουν μόνη μου και το είχα συνηθίσει. Όμως τώρα είμαι πίσω στα φυσιολογικά. Και το πίσω στα φυσιολογικά είναι το να είμαι μόνη μου. Μόνο που πλέον νομίζω πως δεν είναι για εμένα. Την στιγμή που ανοίγω τα φώτα και ο πίνακας με τα στοιχεία φωτίζετε απέναντι μου θυμάμαι γιατί δεν είμαι στο Αρχηγείο των Εκδικητών με τον Μπάκυ.
Πλέον τα στοιχεία είναι τόσα πολλά που με το ζόρι χωράνε στον πίνακα και προσπαθώ να αποφασίσω αν πρέπει να αγοράσω ακόμα έναν ή όχι.
Η Τυχερή τρέχει στο σαλονάκι αφήνοντας με.
Βάζω την μηχανή του καφέ να δουλεύει. Κάθομαι στο γραφείο, ανοίγοντας για χιλιοστή φορά τον φάκελο για το καινούργιο φιλανθρωπικό ίδρυμα του Ντέρεκ και της Χέδερ και περνάω αρκετή ώρα διαβάζοντας.
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...