Η καρδιά παλλώταν ανεξέλεγκτα στο στήθος της Κέιτ από την στιγμή που ξύπνησε. Και τώρα που κατευθυνόταν στο Quinjet που θα την οδηγούσε στο ΡΑΦΤ η καρδιά της κόντευε να εκραγεί. Πέρασε από δεκάδες ελέγχους και τώρα κατευθυνόταν στο Quinjet.
«Είσαι η καινούργια;» ρώτησε αυστηρά ένας άντρας γύρω στα πενήντα.
«Μάλιστα κύριε.» απάντησε ξερά η Κέιτ.
«Πράκτορας Μπράντσον. Είμαι ο προϊστάμενος σου. Ελπίζω να είσαι προετοιμασμένη για φασαρίες.»
Η Κέιτ πέρασε μέσα στο Quinjet και βρήκε μια θέση.
«Και ποιο είναι το όνομα σου ξανθούλα;» είπε περιπαιχτικά ένας άντρας.
«Πάντως όχι ξανθούλα!!!» του απάντησε ειρωνικά η Κέιτ.
«Άφησε την ήσυχη πράκτορα. Είμαι απολύτως σίγουρη πως της αρκεί το γεγονός ότι την μετέφεραν να περιπολεί στην μέση του πουθενά μια φυλακή γεμάτη εγκληματίες.» απάντησε μια γυναίκα που κάθισε δίπλα της. «Κάρμεν.» είπε δίνοντας της το χέρι της.
Η Κέιτ έδωσε το χέρι της και αντάλλαξαν χειραψία. «Κλέρ.» της απάντησε.
«Καλώς ήλθες Κλέρ. Ελπίζω να μείνεις αρκετό καιρό ώστε να φτάσεις στην φρουρά της φυλακής. Έχει περισσότερη πλάκα εκεί κάτω.»
«Αλήθεια;»
«Ω ναι!!! Τις προάλες ακούσαμε ότι έδειραν έναν από τους κρατούμενους. Φίλε και τι δεν θα έδινα να ήμουν εκεί.» απάντησε ο πράκτορας που πριν την είχε αποκαλέσει ξανθούλα.
Η Κέιτ έσφιξε το στόμα της προσπαθώντας να ηρεμίσει. Ήταν ο Κλίντ αυτός που είχαν χτυπήσει; «Ηρέμισε Κέιτ. Απλά ηρέμισε.» σκέφτηκε.
«Εντάξει Πράκτορες. Απογειωνόμαστε.» ανακοίνωσε φωναχτά ο Πράκτορας Μπράντσον.
Πετούσαν για αρκετή ώρα και η Κέιτ προσπαθούσε να μην ξεχάσει καμία από τις οδηγίες που της είχε δώσει η Νατάσσα πριν φύγει σήμερα το πρωί.
«Επιτέλους!!!» φώναξε ανακουφισμένος ο Στάν. Ο τύπος που την είχε αποκαλέσει ξανθούλα. «Έλα να δεις καινούργια. Αυτό το πράγμα φυλάμε!!!»
Η Κέιτ πήρε μια βαθιά ανάσα και σηκώθηκε για να πάει στο πιλοτήριο κρύβοντας το πρώτο τσιπάκι κάτω από το κάθισμα της.
«Το τσιπάκια είναι ρυθμισμένα στα τριάντα δευτερόλεπτα.» της είπε πει η Νατάσσα δίνοντας της τα τσιπάκια με τα αναισθητικά. «Θα βγουν νοκ άουτ για μία ώρα. Και δεν θα θυμούνται τίποτα απ' ότι συνέβη σήμερα. Συμπεριλαμβανόμενων και του προσώπου σου.»
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...