«Θεία Κέιτ; Που είναι η μαμά;» με ρωτάει ανήσυχα ο Ντάνιελ.
Κλείνω τα μάτια μου απογοητευμένη. Δεν μπορώ να του λέω ψέματα. Όχι πλέον. Δεν είναι τριών, είναι δέκα. Κοιτάζω τον Τζέισον. Είναι κολλημένος μπροστά από το παράθυρο. Στρέφει το κεφάλι του προς το μέρος μας και μου γνέφει θετικά.
«Συνέβη κάτι στο Γκαλά του παππού... απήγαγαν την μαμά. Όμως είναι καλά.»
«Πως το ξέρεις;»
«Το ξέρω.»
«Θα την σώσεις, έτσι δεν είναι;»
Του γνέφω θετικά με έναν κόμπο στον λαιμό που κοντεύει να με πνίξει.
«Είσαι η Hawkeye. Θα την σώσεις, έτσι;»
«Ναι. Το υπόσχομαι Ντάνυ.»
«Ντάνυ;» λέει ο Τζέισον καθώς έρχεται προς το μέρος μας. «Έκανες τα μαθήματα σου;»
«Δεν τα τελείωσα ακόμα μπαμπά. Θα με βοηθήσεις;»
«Εννοείται. Πήγαινε και θα έρθω. Εντάξει;»
Ο Ντάνυ νεύει και πηγαίνει στο δωμάτιο του. Καθώς ακούω την πόρτα του δωματίου να κλείνει ο Τζέισον φέρνει τα χέρια του στο πρόσωπο του.
«Δεν έπρεπε να του το υποσχεθείς Κέιτ.»
«Ορίστε;»
«Δεν έπρεπε να του υποσχεθείς ότι θα φέρεις την Σούζαν πίσω. Δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Διάολε... δεν μπορώ να σου φορτώσω τέτοιο βάρος στους ώμους.»
«Η Σούζαν είναι αδερφή μου.»
«Δεν αντιλέγω Κέιτι. Το ξέρω πόσο αγαπάς την Σούζαν. Το ξέρεις πόσο την αγαπώ. Όμως μην υπόσχεσαι κάτι αν δεν μπορείς να το κάνεις. Έχεις τόσα βάρη στις πλάτες σου.»
«Τζέι... η Σούζαν δεν είναι βάρος. Μην το ξανά πεις ποτέ. Θα την φέρω πίσω... ο κόσμος να χαλάσει. Με ακούς; Τώρα πήγαινε στον γιο σου.»
Μένω σιωπηλή για λίγο. Σκεπτόμενη αυτά που ειπώθηκαν. Την υπόσχεση μου. Ανάθεμα αν μπορέσω να την κρατήσω. Ίσως ο Τζέισον να έχει δίκιο. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ανοίγω την τηλεόραση.
Κεντρικό θέμα στις ειδήσεις είναι η ανεύρεση ενός πτώματος κοπέλας γύρω στα 20 σε ένα παλιό διαμέρισμα. Τα στοιχεία του θύματος δεν έχουν ταυτοποιηθεί ακόμα καθώς το DNA ήταν αλλοιωμένο λόγω του ότι το θύμα είχε πεθάνει το 2015.
Κλείνω την τηλεόραση αναστατωμένη και ακουμπώ πίσω στον καναπέ.
Θέλω απλά να ηρεμίσω. Για πέντε λεπτά. Ακούω την πόρτα του ασανσέρ να ανοίγει και σηκώνω το βλέμμα μου.
YOU ARE READING
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanfictionΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...