18: Ζωή

115 14 41
                                    

Οι υποχρεώσεις κράτησαν εν τέλει την Κέιτ περισσότερο απ' όσο περίμενε στην Νέα Υόρκη. Ο Κλίντ δεν είχε επικοινωνήσει μαζί της και είχε αρχίσει να αμφιβάλει αν θα επικοινωνούσε μαζί της ξανά.

Ίσως απλά να ήταν μια πρόφαση για να την απομακρύνει. Ίσως τελικά του ήταν ένα βάρος όλο αυτόν τον καιρό και εκείνη δεν είχε καταλάβει τίποτα.

Έχοντας αυτές τις σκέψεις είχε αποφύγει να τηλεφωνήσει στην Λόρα για να της πει ότι θα αργούσε να επιστρέψει.

Αλλά της είχε τηλεφωνήσει εκείνη πριν λίγες ημέρες. Ο Κλίντ δεν είχε γυρίσει ακόμα.

Ίσως η αποστολή να ήταν όντως δύσκολη. Και πραγματικά πρέπει να ήταν πολύ δύσκολη για να μην έχουν γυρίσει ακόμα.

Άραγε θα μπορούσε να τα καταφέρει αν ο Κλίντ την έπαιρνε μαζί του στην αποστολή; Ή θα τον είχε κάνει ρεζίλη στους άλλους Εκδικητές;

Ετοίμαζε χαλαρά το πρωινό της: γάλα με δημητριακά. Κάθισε αναπαυτικά στον καναπέ του σαλονιού και άνοιξε την τηλεόραση απέναντι της. Είχε προλάβει να φάει μερικές μπουκιές όταν το επόμενο θέμα στις ειδήσεις την άφησε άφωνη.


«Χάος στο Γιοχάνεσμπουργκ. Οι Εκδικητές σπέρνουν το τρόμο. Πολίτες και αστυνομικοί νεκροί.»


Η Κέιτ άνοιξε αμέσως την φωνή και άφησε το μπολ με τα δημητριακά στο τραπέζι μπροστά της.

Η Κριστίν Έβερχαρτ, η ξανθιά δημοσιογράφος που είχε πιέσει τον Τόνυ Στάρκ στην ιστορική εκείνη συνέντευξη τύπου όπου αποκαλύφθηκε πως ήταν ο Iron Man, καθόταν στο κεντρικό παράθυρο του WHiH News πλαισιωμένη από πλήρες πάνελ. Η Κέιτ δεν την συμπαθούσε ούτε στο ελάχιστο. Και ακούγοντας τα λόγια της την αντιπάθησε ακόμα περισσότερο.

«Είναι όντως εδώ για να μας προστατέψουν; Ο Hulk αυτή την στιγμή που μιλάμε είναι υπεύθυνος για τον θάνατο πολιτών και αστυνομικών στο Γιοχάνεσμπουργκ.» έλεγε με έντονο ύφος.

«Κι ας μην ξεχνάμε τι είχε κάνει στην Νέα Υόρκη. Για αρκετό ποσοστό των καταστροφών τότε ευθυνόταν εκείνος.» αποκρίθηκε ένας από το πάνελ.

«Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ νιώθω λιγότερο ασφαλής με τους Εκδικητές. Τέρατα, εξωγήινοι. Το Γιοχάνεσμπουργκ ήταν η αρχή. Τι θα ακολουθήσει μετά; Όπου πάνε φέρνουν το χάος. Πρέπει να γίνει κάτι.» είπε εξαγριωμένος ένας άλλος.

HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική VersionWhere stories live. Discover now