«Τι στο καλό Σούζαν;» λέω νευριασμένη χαμηλώνοντας το τόξο μου.
«Ω Κέιτι... δόξα τον Θεό...»
«Δόξα τον Θεό!!! Τι στον διάολο γυρεύεις εδώ Σούζαν; Τι σκατά σκεφτόσουν; Πως στο καλό βρέθηκες εδώ;»
«Σε ποιο θες να σου απαντήσω πρώτα;»
«Πες μου ότι μπήκες από κάποιο παράθυρο.»
«Όχι. Από την πόρτα μπήκα!!!»
Φέρνω τα χέρια μου στο μέτωπο μου. «Ω Θεέ μου!!!»
«Τι;»
«Ποιος διαρρήκτης μπαίνει από την πόρτα Σούζαν;»
«Κέιτι...»
«Ω Θεέ μου. Σου ζήτησα να μείνεις έξω απ' όλα αυτά. Γιατί δεν μπορείς να με ακούσεις έστω για μια φορά;»
«Κέιτι... σε άκουσα.»
«Ου ναι!!! Φαίνεται πόσο με άκουσες. Γαμώτο, το υποσχέθηκες ότι δεν θα ασχοληθείς!!!»
«Πρακτικά δεν πρόλαβα να υποσχεθώ γιατί μας διέκοψε ο Τζέισον.»
«Προσπαθείς να με κάνεις να θυμώσω περισσότερο;»
«Κέιτι... σοβαρά τώρα. Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες δεν έψαχνα. Βοηθώ την Χέδερ με το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα...»
«Α μάλιστα!!! Εκτός από Νάνσυ Ντρού η αδερφή μου είναι και προδότρια!!!»
«Σταμάτα και άκουσε με Hawkeye της κακιάς ώρας!!!»
«Οκέι!!! Μην ταράσεσαι!!!»
«Και πληροφοριακά ο Τζέισον με αγγάρεψε. Λοιπόν... ερευνούσα τα οικονομικά του Ιδρύματος: δωρεές, κεφάλαια... και υπήρχε ένα συγκεκριμένο όνομα που κέντρισε την προσοχή μου.»
«Η Έλεν Σκότ.»
«Ακριβώς!!! Ήταν από τους πρώτους και μεγαλύτερους δωρητές στο τότε Φιλανθρωπικό Ίδρυμα του μπαμπά. Μετά την μεταβίβαση του Ιδρύματος στην Χέδερ η Σκότ κάνει συχνότερες και μεγαλύτερες δωρεές. Προσπάθησα να ψαρέψω την Χέδερ για το αν ξέρει ποια είναι δήθεν για να την καλέσουμε στο Γκαλά ως επίτημη καλεσμένη όμως μου απάντησε ότι δεν έχει ιδέα. Με λίγο ψάξιμο βρήκα το μισθοτήριο για αυτό το διαμέρισμα στο όνομα της.»
«Και σκέφτηκες να έρθεις να ψάξεις μόνη σου αντί να το πεις στην αδερφή σου η οποία είναι Εκδικητής και ξέρει να αμηνθεί αν όλα πάνε κατά διαόλο!!! Μπράβο Σούζαν, τέλεια επιλογή!!!»
«Κέιτι...»
«Τι θα γινόταν αν δεν ήμουν εγώ άλλα κάποιος άλλος; Κάποιος επικίνδυνος; Κάποιος που θα σε σκότωνε χωρίς δεύτερη σκέψη; Είσαι τόσο απερίσκεπτη Σούζαν; Θες να αφήσεις πάλι τον Τζέισον μόνο του να μεγαλώνει τον Ντάνυ; Πόσες φορές πρέπει να σου πω ότι ο Ντέρεκ και όσοι σχετίζονται με αυτόν είναι επικίνδυνοι;»
ESTÁS LEYENDO
HAWKEYE (Marvel MCU Fanfiction) Ελληνική Version
FanficΟ Captain America είναι νεκρός... Οι Εκδικητές έχουν διαλυθεί... Ενώ ο κόσμος προσπαθεί να προχωρήσει, αυτοαποκαλούμενοι τιμωροί αναλαμβάνουν να καταπολεμήσουν τους εγκληματίες που εξαπολύονται στους δρόμους. Μια από αυτούς είναι και η Κέιτ Μπίσοπ...