Character ask ❤️

790 77 17
                                    

Marinette

- Jak ses dostala do Institutu?
- Já sama si to už nepamatuji, bylo to dost dávno, mohla jsem mýt tak rok nebo dva. Lidé říkají, že mě tam rodiče proti vlastní vůli šoupli. Prý neměli na výběr, neměli peníze na to, aby mě mohli uživit, tak jim mě sebrala sociálka a ta mě šoupla do Institutu, protože žádný dětský domov neměl už volné místo. Tedy aspoň tak mi to řekl Nino, když jsem byla malá.

- Proč chceš mít miminko s Adrienem? A když se to podaří, zvládneš se o něho postarat s Adrienem?
- Adrien říká, že každý milující pár má dřív nebo později miminko. Prý je to proto, protože se hooodně milují a chtějí mít vlastní rodinku. Taky bych chtěla mít takové štěstí. Malé miminko, které by nám bylo podobné, kousek mě a jeho, navíc roztomilé a hodné.
- Určitě ano, cítím to. Navíc, Adrien by mi jistě pomohl.

- Jsi ráda, že jsi s Adrienem?
- Nejvíc na světě. Je ke mně tak milý a miluje mě. Nejde ho nemilovat také. Takže ano, jsem ráda.

- Jak bys chtěla, aby miminko vypadalo?
- Chtěla bych, aby mělo krásná zelená očka po tatínkovi. Bylo by to roztomilé. Takové malé koťátko. Mělo by světlé vlásky, ouška a malý ocásek.

- Necítíš se divně, když jsou všichni kolem tebe normální, jenom ty jsi napůl kočka?
- Adrien říká, že jsem normální, takže nevím, o čem to mluvíš. Prý jsem jen výjimečná...

- Je těžké ovládat ocásek? A co uši?
- Když jsem byla malá, bylo těžké si zvyknout, ale teď to jde samo.

- Jaký máš názor na My Little Pony?
- Nejlepší seriál ze všech!!

- Jak chceš, aby se jmenovali vaše děti?
- Chtěla bych chlapečka se jménem Eric a holčičku Zoe. Líbí se mi ta jména.

- Jak moc miluješ Adriena?
- Nejvíc na světě! Nikdy jsem nikoho nemilovala víc než jeho!

- Co říkáš na Adrienovu rodinu?
- Všichni jsou moc milí a chovají se ke mně, jako k členovi rodiny. Mám je všechny ráda a i Adrienovy sestřičky jsou moc roztomilé. Takový andílci.



Adrien

- Co si myslíš o Erniem?
- Je to těžké, myslet si o něm něco, když jsem ho nikdy neviděl. Ale pokud ho má Mari ráda, mám ho rád taky. Navíc v tom stavu mě moc nevnímá, tak je dobré, že má aspoň někoho při sobě, kromě mě.


- Co na Marinette nejvíc miluješ?
- Nejde popsat jenom jednu věc, když ji miluji celou. Ale její oči jsou nádherné, zbožňuju je. Jsou jako zrcadlo do její duše. A její roztomilá ouška a ocásek, kterým si mě vždy ve spánku přitáhne k sobě. Její malá výška... Ona je prostě skvělá celá!

- Jak ses dostal k své práci?
- Na střední si mě odchytil jeden pán, co nám dělal přednášku. Měl jsem dělat modela. Docela mě to i bavilo. Po střední jsem se vypracoval výš a teď jsem tady. A je to nejlepší práce na světě!

- Jak si představuješ budoucnost s Marinette?
- Hodně dlouhou a krásnou. S malými dětmi. Moc se na naši budoucnost těším...

- Hodláš to někdy Marinette říct?
- Už jsem jí to říkal, ale když věří ona, tak já také.

Pokus 316 /CZ/Where stories live. Discover now