48. All my flowers grew back as thorns

1.2K 141 96
                                    

Jest przyjemnie chłodno, słońce, lekki wiatr, idealna połowa maja. Jednak mimo tego wszystkiego czuję, jak pocą mi się dłonie, gdy widzę te wszystkie spojrzenia posyłane w naszą stronę przez większość zgromadzonych dziś gości.

– Joanne uspokój się, to Kasia powinna się denerwować, nie Ty Kochanie – mówi spokojnie Tom, gdy czekamy na pierwszy taniec młodej pary.

– Czuję się jakbym przyszła z nożem na strzelaninę.

– Będzie dobrze. Trzymaj się mnie i nikt nie powie Ci złego słowa.

– Nawet jak je powie to i tak go nie zrozumiesz – mruczę pod nosem. – Jedyne co umiesz powiedzieć po polsku to: kocham Cię, na zdrowie i kurwa. – Tom śmieje się cicho, przyciąga mnie do siebie i wsuwa dłoń w kieszeń mojej sukienki, a ja zaciskam palce na kieliszku szampana.

Polskie wesele. Mój największy koszmar życia. Zespół zaczyna grać „Love and marriage", a Krystian i Kaśka zaczynają udawać, że umieją tańczyć. Po pierwszej piosence, brawach i szampanie słyszę „Sugar" od Maroon 5, a Tom łapie mnie za rękę i obraca ma parkiecie.

– Nie... – szepcze, gdy przyciąga mnie do siebie. – Nie wiem, czy chcę tańczyć.

– W końcu zmuszę Cię do tańca.

– Jedyna osoba, z jaką tańczę to Waititi – odpowiadam. – Przy Tobie czuje się jak kretynka.

– Będziesz musiała w końcu ze mną zatańczyć.

– Nie zmusisz mnie – mówię, gdy mnie obejmuje i nadal uparcie obraca się ze mną w ramionach.

– Ja Cię nie zmuszę. Tradycja pierwszego tańca Cię zmusi – odpowiada bezczelnie, a ja parskam śmiechem i kręcę głową.

– Do tego czasu będę miała za sobą kolejne kilka długich lat psychoterapii.

Odsuwa się ode mnie kawałek i kołyszę w rytm muzyki, a ja śmieję się z niego, bo wygląda jak idiota. Najprzystojniejszy idiota na świecie, który wygłupia się, tylko po to żebym poczuła się lepiej.

When I'm without ya

I'm so insecure

You are the one thing

The one thing, I'm living for

Śpiewa do mnie, wyciągając rękę, a ja w końcu łapię jego dłoń i daję mu się obrócić, robiąc drobne kroki w moich wysokich szpilkach.

– Pamiętasz tą scenę z "Guardians of the Galaxy", jak Gamora na końcu zaczyna się lekko tańczyć? – pyta, a ja przytakuję lekko. – Jesteś jeszcze bardziej urocza.

Znów wybucham nerwowym śmiechem i całuję go, owijając dłonie wokół jego szyi, by po chwili móc lekko nucić słowa piosenki, patrząc mojemu mężczyźnie prosto w oczy.

Yeah you show me good loving

Make it alright

Need a little sweetness in my life

– Odbijam Ci go – zarządza Rogalską, która magicznie pojawia się tuż obok nas. – I tak się przy Tobie marnuje.

Łapie Toma za rękę i znikają w głębi parkietu, a Krystian, który stoi obok mnie, spogląda na mnie pytająco, sugerując, że też powinniśmy zatańczyć razem.

– Nie – mówię zdecydowanie.

– Cthulhu niech będą dzięki. Jedna normalna – wzdycha i się do mnie uśmiecha. – Alkohol?

may I feel? • T.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz