ANNE?

8.6K 488 51
                                    

VEEE YENİ BÖLÜÜM! NE VAR YAF SÖZ VERDİĞİM GİBİ ÇARŞAMBA GÜNÜ ATTIM!

Multi;Açelya'nın giydikleri (Multideki şarkının anlamı çok güzel ve benim çok sevdiğim şarkılardan)

~Açelya'dan devam~

Gözlerimi karnımın üzerindeki ağırlıkla açtım. Mert ve abim beni aralarına almış sarılıyorlardı. Can nerede? Uzun zamandır onu görmüyordum. Yani en son evde açıklama yaparken görmüştüm ve sonra olanlar yüzünden aklımdan çıkmıştı. Tanrım çok kötü bir kuzenim! Gözlerim anın verdiği rahatlıkla kapanırken Mert kankime sarıldım. Abime sarılısam uyanırdı, onun uykusu çok hafifti çünkü.

Gözlerim gelen sesle tekrar açılırken bu sefer daha dinçtim. Kapı çalmıştı. Abim ve Mert'i uyandırmadan aralarından sıyrıldım. Hayret, abim uyanmamıştı!

Kapıyı açtığımda karşımda Mercan ve Meral'i gördüm. Gülümseyerek onları içeri davet ettim. Bugün okul vardı. Çok boşlamıştık zaten. Mercan ve Meral'e sıkıca sarılınca bir an afalladılar. Onlar da kollarını bana sarılınca sarılmayı özlediğimi fark ettim. Kimse şu zamana kadar sarılmamıştı bana. Malum kolları yetmiyordu çünkü...

Son olanlar aklıma gelince gözlerim doldu fakat son anda kendimi durdurdum.

1.Kural; Ağlamak yok.

Onları ellerinden tuttum ve abimlerin yanına götürdüm. İkisi de ortada benim olduğumu sandığı için yanındakine sarılıyordu fakat eksik bir şey vardı, ortadaki ben!
Kızlar bir anda hayvan gibi kahkaha atınca ikisi de gözlerini açtı ve birbirlerine baktı. İkisi de korkuyla çığlık atıp yana kaykılırken aynı anda yere düştüler. Biz kızlarla kahkahalara boğulurken gözlerini devirdiler ve ayağa kalktılar. Birbirlerine baktılar ve onlar da bizim kahkahamıza katıldı. Biz gülerken Karamel ve Mafya da havlamaya başlayınca onları kucağıma aldım ve sevdim.

Özel köpekler oldukları için kendi karınlarını doyurabiliyorlardı. Giyinme odama girip üzerime pembe tulum ve içime de gri kazak giyindim. Gri air max ayakkabılarımı aldım ve ayağıma geçirdim. Artık hazırdım. 

Ejder aklıma gelince durdum. Beni sevmeyebilirdi, bu yaptığım kıskançlık çok bencilceydi. Resmen sevgilisinden kıskanmıştım onu! Çantamı omzuma attım ve bizimkilere 'hadi' bakışlarımı attım. İçeride fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı. Arkamdan geldiklerinde okulun ilk günü benim yaptığım gibi Mert'in sırtına atlayan Mercan'ı gördüm. Onlar hızla koşarken Meral de abimin sırtına atladı ve onlar da koşmaya başladı. Yalnız kaldım iyi mi!

Ben de vampir hızımı kullanarak sınıfa koştum. Tam sınıfımızın bulunduğu koridora girecekken biri kolumdan sıkıca tuttu. Ben bir anda dururken bakışlarım karşımdaki kişiyi görmemle şokla açıldı.

"Anne?!"

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Yaklaşık yarım saattir derse girmek yerine annemle sohbet ediyorum. Bana insan okulumda neler olduğunu, Berke'nin ne yaptığını falan filan herşeyi anlattı. Bu arada Çakma Ken'im de (Can) teyzem hastalandığı için yanına gitmek zorunda kalmış.
Annemle biraz daha sohbet ettikten sonra kapı çalındı. Annem kafasını çevirirken ben de ona eşlik ettim ve iç görme gücümü kullanarak kim olduğuna baktım. Mercanlardı. Hızla kapıya yönelirken annem de elindeki kahva fincanını masaya bıraktı ve yanıma geldi. Kapıyı açtığımda Mert ve Mercan ilk ben gireceğim yarışına girdikleri için yere yığılmışlardı. Annemle beraber onların bu hallerine kıkırdadık ve diğerlerini de içeri buyurduk.

Abim geldiğinden beri annemin yanından hiç ayrılmamıştı. Gözlerimi kısarak ona delici bakışlar atarken annem elini önümde sallayınca kendime geldim.
"Kızım sana bir soru sorduk?"

"E-efendim anneciğim duymadım."
Annem tebessüm ettiğinde ben de güldüm. Tam o sırada Mert enseme vurduğu için yerimden sıçradım ve sinirle arkamı döndüm.

"Kadın sana konuyu anlatmak için avazı çıktığı kadar bağırmak zorunda değil. Bak abine ne kadar da akıllı uslu annesinin dibinde. Kıız Akasya hanım bu çocuk elden gidiyor. Aşık falan mı oldu acabağ"
E ebenin a*ı!

 Annem hızla bana döndü "Açelya?" 

Topu hemen başka birine göndermeliydim yoksa her ne kadar itiraz edersem edeyim bana patlayacaktı.  "Mert?"

Mert ellerini masummuş gibi havaya kaldırdı ve Topu başkasına attı."Mercan?"
"Meral?"
"Baran?"
"Anan?" Abimin dediğiyle hepimiz ona dönerken abim annemin bakışlarından korkmuş olacak ki;
"Anın- anınızı anlatın dedim yanlış şey ettiniz, yani siz yanlış şey etmediniz benim dilim sürtüştü." Annem abimin dediğine sırıttı. 

"Neyse, Açelya kızım biz şey diyorduk. 15 gün tatilinizde bizim kışlığa gidelim. Orada bir hafta kadar kalır geri dönersiniz."

"Olur anneciğim." Dedim büyük bir sevecenlikle. Bakışlarım abimin kıskanç bakışlarına değdiğinde sinsice sırıttım.
Annemin kahvesinin bittiğini görünce abimin de oraya baktığını gördüm. Yavaşça bakışları bana dönerken hızla ikimizde birden ayağa kalktık ve ben bardağı, abim ise kahve altlığını kaptı. İlk kim götürecek yarışına girmiştik. Mutfağa ilk abim ulaştığında zaferle gülümsedi. Ama şike var şike var! Beni o koca kim kardeyşan poposuyla yere fırlattı! Somurtarak ben de bardağı tezgaha koydum ve abime gözlerimi kısarak baktım.

"O benim annem!"
"Hayır benim!"
Abimle birbirimize gözlerimizi kısarak bakarken içeriden gelen sesle dona kaldık.

"AAY AY ALEMSİN MERT OĞLUM!"

Ndncjsjc yeni bölüm ve ilham perilerimi buldum. Nabersiniz?
O değilde Akasya hanım çok pis fake attı.

(Birdaha ki bölüm röportaj yapmayı anlıyorum. Sorularınızı yazın karakterlerimiz cevaplasın ^_^)

Sizi seviyoruum!

727 kelime

Ezik MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin