Multi;Egemen
1 hafta sonra..
Annemle babam bugün geri dönüyorlar. Ne kadar istesem de onları kalmaya ikna edemedim. Fakat Egemen 1 hafta daha burada kalacaktı. Aklıma Ejder'e yapacağım gıcık planlar gelince sırıttım. Annem ve babamı dünyaya açılan kapıdan geçirdik. Bu Mert pisliği ile de annem çok yakınlaşmıştı. Ulan senin burda evlatların dururken ne diye yabancı bir çocuk he?!
3 KARDEŞİZ LAN BORU MU BU?!Egemen de bana ve abime çok alışmıştı. Yani biz hep berabermişiz gibi davranıyorduk. Yüksek ihtimalle abim annemler gittikten sonra Egemeni bana teslim edicekti. O da böyle biriydi işte! Yanında ki bir çocuğu hiç sevmez, oynamaz, konuşmazdı ama ailesiyle falan görünce konuşmak isterdi. Ne garip lan.
Annemlerle son kez sarıldıktan sonra geçitten geçtiler ve Dünya'ya geri döndüler. Hep beraber odalara dağılırken, Mert'in abimin odasına girdiğini gördüm. Bundan sonra orada kalacaktı büyük ihtimalle. Gerçi bu benim için daha iyi olurdu ya...Kucağım da uyuya kalan Egemen'i yatağıma yatırdım ve ben de pjamalarımı giyindim.
Multi;
Kollarımı Egemen'in beline sararak uyuya kaldım.
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
Sabah yüzüme kondurulan ıslak bir dil ile uyandım. Ne kadar ironik ama -,-
Egemen yavru bir kurta dönüşmüş yanağımı 'öpüyordu' Egemen'i hızla havaya kaldırdım ve altım aldım. Onu hızla gıdıklarken ikimizde kahkaha atmaya başladık. Kısa sürede huzurumu bulmuştum sanki...Ayağa kalktım ve mutfağa girdim. Kahvaltıyı hazırlarken aklıma gelen hoş fikirle Egemen'in odasına girdim. Benim giysilerimin aynısının küçük halini yaptım ve ona giyinmesini söyledim. Pişti olucaktık kafasını ısırdığımın lokum yanaklısıyla.
Multi;
Ben de kıyafetlerimi giyindikten sonra Egemen ile kahvaltıya oturduk. Dersteyken onu özel misafir odasına bırakacaktım. Orada birkaç rehber öğretmen biz okuldan gelene kadar çocuklara bakıyordu. Egemen'e çantamı tutmasını söyledim ve deri ceketinin fermuarını çektim. Bura da vampirler de olduğu için püfür püfürdü. Kapıdan çıkmadan önce son kez evimi kontrol ettim ve kapıyı kapatıp Egemen'in elinden tuttum. O değil de benden çok güzel anne olurdu he!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Melez
Fantasy17 yıllık hayatınızda sürekli ezildiğinizi düşünün. sürekli şişman olduğunuzu ve sevilmediğinizi,hiç bir arkadaşınızın olmadığı bu dünyada yapayalnız kaldığınızı düşünün.Ve bütün yakınlarınızın sizden sakladığı bir sır olduğunu düşünün.Ben kendimi y...