MERMER

6.9K 375 51
                                    

Multi; Baran
Selam gençler okullar nasıl? Bu bölümü size özel olarak Mercan'ın ağzından yazmak istedim. Eğer daha fazla yan karakter ağzından bölüm istiyorsanız, yorumlarda bunu belirtin. Hadi o zaman okumaya başlayın! ♡

Mercan'ın ağzından;
Sabah kedim Bulgur'un yüzümü çizmesiyle uyandım. Acıdı yaf! Bulgur'u aşağıya indirdim ve tasına mamasını koydum. Saate baktığım da öğlen üç olduğunu gördüm. Mutfağa girip kahvaltımı hazırlıyordum ki kapı çaldı. Koşarak kapıyı açtım. Karşım da mercimeğim duruyordu.
"Naber güzellik?"
İçeri geçen Mert ile gülümsedim.
"Hoşgeldin yafrım"
Kıkırdadı ve yanıma gelip elini omzuma attı. Sucuk kokuyordu kahvaltı yapmıştı kesin.

"Kahvaltımı yaptım ben hatun"
"Kimle?" Bakışları bana dönerken kızardığımı hissettim ve bakışlarımı yere eğdim.
"En sevdiğim kızla tabii ki" dedi kıkırdayarak. He tamam ya en sevdiği kızla kah- Lan?!
"MERT!" Mert hızla kulaklarını kapattı ve yüzünü buruşturarak masada ki salamı ağzına attı.
"Şaka yaptım güzelim. Bozomkolorloydom"
Cümlesi ağzına attığı salam ile dağılırken kıkırdadım. Ayı!
Tezgâha geçtim ve kahvaltı hazırlamaya devam ettim.

"Ee neden gittin? Önemli bir şey yoktu değil mi?!" Mert 'cık' sesi çıkardı.
"Hayır ama söyleyeceğim şey ile sakin ol tamam mı pilav?" Pilav ve Mercimek bizim sevgili lakaplarımızdı. Birkaç gün önce 'sevgilim, aşkım, birtanem' gibi kelimelerin saçma olduğu kanısına vardık ve mercimekli pilav olduk. Heey hadi ama çok tatlıyız!
"Yaaani söz veremem"
"Sevgili olduğumuzu söyledim onlara"

Bakışlarım hızla Mert'e dönerken bana sırıtarak bakıyordu. Of ya şimdi Derin ve Meral'in gazabına uğrayacağım!
"E hani beraber söyliyecektik?"
"Üzgünüm pilavım ama beni sorguya çektiler ve ben de dayanamadım öttüm."
'Tamam' anlamında kafamı salladım ve önüme döndüm.

"Şimdi hepsi benimle uğraşıcak!" Diye söylenirken Mert beni durdurdu.
"He o konuda bir süre sıkıntı çekmezsin. Seni kurtarmak için Açelya kankimin başını yaktım da..." Açelya mı? O ne âlâka ya??
"Açelya ne yaptın da başını yaktın?"
Önce sinsice kıkırdadı sonra bana döndü.
"Ejder ile sevgili olmuşlar ben de ispikledim."
"Pislik!" Dedim kıkırdayarak. Hazırladığım masaya baktım. Eh yani doyabileceğim türdendi.
Masadakilerin hepsini gömerken Mercimek PC oynuyordu. Kurduğum masayı hızla topladım ve Mert'in yanına oturdum. Masa daki diğer sarı kumandayı elime aldım ve televizyondan 2 kişilik bir oyun açtım. Mert sırıtarak beni izliyordu. Sanırım mercimek benim bu hayatta yaptığım en güzel karar...

Açelya'nın ağzından;

Abim yaklaşık 1 saattir odada dört döndü.

"Sorun sizin sevgili olmanız da değil, bana haber vermemeniz de"
Sıkılmıştım. 10 cümlenin 9'u buydu.
"Abi özür diledim ya hadi artık"
"Vaaay şimdi de kovuluyoruz ha?"

Meral bir anda söze atladı.
"Baran regl döneminde misin?"
Abimin bakışları Meral'e dönerken yumuşadığını fark ettim. Abimin bir gün elime düşeceğini biliyordum ama bu kadar erken olacağını değil. Abim bize dönüp saydırmaya tekrar başlayacaktı ki Ejder aklımdan geçenleri tahmin etmiş gibi onu durdurdu ve bizi savundu.

"Ya Baran Allah aşkına bir sus abi ya! Sen de Meral ile sevgili olacaksın belli. Hatta belki de olmuşsunuzdur ha?" Bakışlarım önümüz de kızarıp bozaran ikiliye döndü. Alayla sırıttım ve Ejdere baktım. Yumruklarımızı tokuşturunca abim bir anda kendini savunmak için ağzını açtı, ama ben lafı ağzına tıktım.

"Cidden ya ne oldu sizin iş? Belki de sevgili oldunuz da bizi kandırıyorsunuz?" Abim hızla kafasını bana çevirip gözlerini kıstı.

"Ne sevgilisi kızım yok öyle bir şey!"
Abime 'yaw he he' bakışlarımı attım ve onları evden postaladım. Ejder de onlarla beraber çıkınca ev de yanlız başıma kaldım.

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Açtığım filmin ortalarındayken kapı çaldı.
Dizlerim deki mısır kâsesini koltuğa koydum ve kapıya bakmaya gittim. Gelen Ahmet hocaydı.
Kapıyı açtım. Adamın yüzü kireç gibiydi. Bu beni endişelendirdi ama bir şey fark ettirmedim.

"Hoşgeldiniz hocam. Bir problem mi var?"
Hoca bana baktı ve kafasını yavaşça aşağı ve yukarı salladı. Son kez seslice yutkunduktan sonra sonun da ağzında ki baklayı çıkardı.

"İb-iblisler, senin için geliyorlar..."

Eveet bir bölümü daha heyecanlı bir şekilde bitirdim. Bölüm geç geldiği için üzgünüm ama yapmam gereken bir sürü ödev vardı. Hepinizi çok seviyorum okurkuşlarım bir daha ki bölümde görüşmek üzere!!

Ezik MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin