DEVİR KÖTÜ KOLLA GÖTÜ

7.4K 397 80
                                    

Multi;Meral

"Hadi gel yatalım güzelim. Yaratıkların leşi kendi kendine buhar oluyor merak etme."
Ejder'e baktım ve zorla gülümsedim.
"Eğer olmasaydı buraları sen temizlerdin. Üzgünüm sevgilim ama hatunun çok üşengeç."
O da benimle beraber kıkırdadı ve beraber yatağa girdik. Sımsıkı sarıldık. Şuan huzur doluydum.
Evlenmeden olmaz gız!
Huzurumu çökelttin canım iç sesim. Mümkünse iki dakika git de huzurum yerine gelsin.
Aman beğ!

İç sesim defolunca, Ejder'in göğsüne biraz daha gömüldüm ve kokusuyla mayıştım. Gözlerim kapanırken duyduklarım beni daha da mutlu etti.
"Seni seviyorum, bu bir heves değil güzelim."

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Sabah yüzüme konulan ıslak ve kocaman öpücükler ile daldığım güzel uykumdan uyandım. Gözlerimi uyku mahmurluğu ile açtığım da karşım da Ejder gördüm. Gözlerini kapatmış dudağını büzmüştü. Büyük ihtimalle beş saat boyunca öpünce artık otomatiğe bağlamıştı. Tebessüm edicekken dudağıma konan buse ile olduğum yerde çivi gibi çakıldım.
"Lan!"
Hönkürürken Ejder bir anda gözlerini açtı ve şaşkınlıkla bana baktı.

Ben dedim, evlenmeden olmaz dedim! Aha bak gitti ilk öpücük!!

Ulan bir dur!

Ejder'e utanç ve sinirle baktığım da bana arsız arsız sırıttı.

"Sabah kahvaltı da bal yok diye üzülmüştüm ama kahvaltıya gerek kalmadı. Günaydın sevgilim!"

Gözlerimi kapattım ve tebessüm ettim. Bu çocuğu yerim lan ben!
Pşşt evlenmeden olmaaaz

İç sesimi takmadım ve sırıtan Ejder'in yanağına bende kocaman bir buse kondurdum.

"Of be dünya varmış!" Ejder kendini geri çekince bende ayağa kalktım.
"Hadi güzelim kahvaltı hazır. "
"Tamam geliyorum sevgilim"
Ay ne güzel olmuştuk böyle...

İğrençsiniz! Vıcık vıcık!
Ya of bir şeyi de beğen !

Kahvaltı masasına oturur oturmaz kapı çaldı. Ejder kapıya bakmaya gidince ben patateslerden ağzıma tıktım. Biri gözlerimi bir anda kapatınca yerimden sıçradım ve ağzımdakileri hızla çiğneyip yuttum.

"Ben kimim?"
Sesini değişmiş bir adet Mert kankim ile kıkırdadım.
"Baran?"
"Yanlış."
"Ejder?"
"Yanlış." Üzüldüğünü hissettim ama sinsice devam ettim. Çünkü benden habersiz Mercan ile sevgili olmuştu!
"A-Ah Melih?"
"Hayır, ya hayır! Ne çabuk unuttun beni! Oysa ki beraber geçirdiği-"
"Lan!" Ejder Mert'in kıçına son hız tekme atınca kahkaha atmaya başladım.

"Ka-kanki devir kötü kolla gö-ötü!" Kahkahalarıma devam ederken Mert'in sinirle attığı bakış ile yere düştüm.

"Hey kanki bu acıttı" dedim dudak büzerken.

"Eee kanka devir kötü, kolla götü!" Benim lafımı bana satmıştı ya.
Gülerek yerden kalktım ve dizlerim de ki hayali tozları silkeledim. Mert'e elimi uzattım o da elimden sıkıca tuttu ve beni kaldırdı.
"EyvAllah kanka"
Başımla onu onayladım ve nihayet masaya geçtim. Kapı da yeni fark ettiğim Baran ve Meral de masaya oturunca kahvaltıya başladık. Mert hunharca şekilden şekile girerek kahvaltısını bitirdiğinde, herkes şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.

Baran:
"Oha Mert masayı yeseydin!"
Mert omuzlarını silkti ve masadan kalktı.
"Hepinize afiyet olsun Ejder kanki senin de ellerine sağlık."
Ejder başıyla onaylarken, abim masadan kalkmak üzere olan Mert'i durdurdu.

"Seni geçen gün Mercanla gördüm. Baya sarılıyordunuz Ejder'in kapı önünde."
Masada büyük sessizlik olunca Mert'in zihnini okudum.

'Acaba ne desem? Allah kahretmesin ya ikizi de var burda. Oysa ki Mercan'ımla beraber diyecektik!' Ejder ile bakışlarımız buluşunca, onun da gözlerini pörtleterek bana baktığını fark ettim.

"Mert?"
Dedim bakışlarımı Mert'e çevirirken.
"E-efendim?"
"Kardeşim otursana" diye araya giren Ejder ile Mert soğuk terler dökerek masaya oturdu.
Masada ki herkes ona şüpheci bakışlar atarken Mert derin bir nefes aldı.

"Mercan ile sevgiliyiz!"
Hızla söylediği şey ile Meral ayağa kalktı ve çığlık atarak cırlamaya başladı.

"NE! MERCAN NİYE BANA BUNU SÖYLEMEDİ?!" Meral'in sorularının devamı geleceğini bildiğinden dolayı Meral'i sandalyeye çekti abim. Meral oturunca homurdanmaya başlayınca bu sefer ben devreye girip masanın altından Meral'in bacağını dürttüm.

"Aman tamam be!" Bakışlarımız tekrar Mert'e dönünce Mert bize rahatlamış bir bakış attı. Abim devreye girdi bu sefer,

"Neden bize söylemediniz?!" Mert kendini kurtarmak için beni ateşe atıcak bir şey söyledi.

"Allah Allah ona bakarsan senin kardeşin ile Ejder sevgili!"
Abimin bakışları şokla bana döndü.
"NE!"
"Abi bak vallaha açıklayabilirim." Diye araya girdim fakat abime bir şey ifade etmedi.

"ULAN HANGİ ARA SEVGİLİ OLDUNUZ SİZ?! BİR DE BENDEN HABERSİZ HE!" Meral az önce abimin yaptığı gibi aynı şekil de onu sandalye'ye çekti. Abimin öldürücü bakışlarını es geçip Mert'e döndüm tekrar. Sonuçta Acı çektirme gücü sadece bende vardı. Mert masada ki herkes ile bakıştıktan sonra bakışları bana döndü ve sertçe yutkundu.

"Tamam Mert kızmıyorum bunun için sana, ama eğer Mercan'ı üzersen bozuşuruz." Mert kendinden emin bir şekil de başını sallayınca içimi bir huzur kapladı. Fakat içim de oluşan huzur, abimin bakışlarıyla buluşana kadardı.

"Şimdi gelelim size" sertçe yutkundum. Bu sefer ilgi odakları ben ve yanım da ki Ejder'di...

Evet yeni bölüm geldi. Bölünleri ne kadar erken atmaya çalışsam da bu artık hiç mümkün değil. Bundan sonra bölümler cumartesi veya Pazar günü gelicek. Hepinizi çok seviyorum öpüldünüz :*

734 kelime

Ezik MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin