AŞK DOLU TEKLİF

5.2K 378 102
                                    


(DİKKAT; Bu bölümde yazar okuyuculara fena fake atacaktır bilginize.) Bu arada okunmalar son iki bölümdür yarıya inmiş bu beni gerçekten çok üzdü. Sanırım Aras karakterini sevmediniz...

*.*.*.*.*.*.*.*

Abim tam ağzını açıp konuşacakken kurtarıcım Mert kankimle Mercan geldi. Mercan Mert'e dönmüş bir şeyler soruyordu. Sanırım o da neden burda olduğunu bilmiyordu. Mert, daha fazla dayanamamış olacak ki Mercanın ağzını eliyle kapattı. Baygın bakışları bize döndüğünde herkesin bakışlarında merak görünce ofladı.

"Lütfen soru sormadan sadece yemek yiyin." Dedi ve masaya yerleşirken aynı anda da bütün sorularımızı sonlandırmış oldu. Herkes sessizce yemeklerini yerken Mert ile Aras bakışlarıyla konuşuyorlardı. Aras ayağa kalktı ve yanıma geldi.

"Açelya gelsene sen bi." Dedi beni dürterek. Abimin bakışlarının üzerimizde duğunu hissetmiştim.

Arasta fark etmiş olacak ki son anda toparladı.

"Gezegenim hakkında çok önemli bir haber geldi. Konuşmamız gerek."
Ayağa kalkarken abimin diğerleriyle ilgilendiğini görünce rahatladım.  Aras gelmediğimi görünce elimi tuttu ve beni peşinden sürükledi. Elimi tutunca kalbimin  hızlanmasından kendimi alıkoyamamıştım.

Beni terasa çıkardığında götüm donduğu için titredim. Kollarımı bedenime sardım ve soğuğu engellemeye çalıştım. Aras bana döndü ve ceketini suratıma fırlattı. Yuh ya insan biraz kibar olur. Kaşlarım çatıldı ve bu sefer ben ceketi onun suratına fırlattım.

Bana 'mal mısın?' Bakışları atarken göz devirdim.

"İstemiyorum." Dedim ve vücut ısımı yülseltir yükseltmez titremeyi kestim. Aras gözlerini kısmış bana bakıyordu.

"Ben de melezim"

"Hassiktir.."

Aniden gelen büyük itirafı üzerine ettiğim küfürle kaşları havalandı.

"NE?"

"Duydun, bu evrendeki tek melez sen değilsin. Ve bir an önce güçlerimizi birleşti-"

Aniden açılan teras kapısı onun sözünü kesti. İkimizin de bakışları oraya dönerken ben hâlâ şoktaydım. Gelen Meraldi.

"Kızım, Mert Mercana evlenme teklifi edecek birazdan hadi hadi hızlı!" Gelen ikinci büyük şok ile sarsıldım. Oha lan! Az yavaş gelin!

Kafamı salladım ve Aras'a son bir bakış attım. Bu bakış 'bunu daha sonra konuşacağız' bakışıydı. Ne demek lan melezdi? Tabii ya hemen hemen benimle aynı özelliklere sahipti. Fakat bunu bilmediğimden dolayı daha önce tahmin falan da etmemiştim. Çünkü bütün kitaplarda benim tek melez olduğum söyleniyordu. Bu sonu belirsiz evrenin tek melezi...

Kafeye tekrar girdiğimde vücut ısımı düşürdüm. Normal sıcaklığıma kavuşunca derin bir nefes aldım. Bu konu daha sonra tartışılacaktı.

Biz yanlarına gidince Mert hepimizi havaya kaldırıp etrafa çilek kokusu ekledi. Hava gücü olduğu için bunu rahatlıkla yapabiliyordu.

Ben gülümseyerek onlara baktığımda Mercan hâlâ bir bok anlamamış şaşkınlıkla Mert'e bakıyordu.

Mert tek dizinin üzerine çöktü ve cebinden kutu çıkardı. Mercan'ın gözleri mutluluktan parlarken aralarındaki aşk çekimini hissediyordum. Enerjileri o kadar yüksekti ki beni çok mutlu hissettirmişti. Nedensizce gülümsüyordum. İki arkadaşımın, hatta ve hatta kardeşimden öte insanların, hayatlarını birleştirip mutlu olmaları beni mutlu etmeseydi de ne yapsaydı?

"Mercan, pilavım. Be-benimle, Nohutunla beraber bir ö-ömüre var mısın?"

Kekelemişti. Elbette kekeleyecekti. Onun için de zor olmalıydı. İkisinin de heyecandan ve aşktan atan kalp sesleri kulağımı doldurdu. Fakat bir kalp sesi daha vardı hızlı atan. Hemen arkamda her kim varsa deli gibi atıyordu kalbi.

Merakla arkamı döndüm bana bakan Aras'ı görmemle gözlerimiz çakıştı. Hızla gözlerimi kaçırdığımda Mercan'ın mutluluk dolu sesi bütün kafede yankılandı.

"Evet Nohutum bir kere evet!"

Biz onları alkışlarken Mert hızla ayağa kalktı ve Mercan'ı havaya kaldırıp sarıldı.

"ALLAAAAH!"

Bu aşk dolu teklif, sadece onları değil hepimizi mutlu etmişti. Mert bizi yere indirirken sırıttı ve abimi umursamadan konuştu.

"Darısı dördünüzün başına yafrılarım!"

Abimin bakışları bize şaşkınlıkla döndü. Yeter ya yeter!

Hepsi bize kıkırdarken düştüğüm duruma lanet ettim.

"Yürü Açelya Yürü! SENİNLE EVDE KONUŞACAĞIZ!"

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Bu bölüm daha kısa oldu ama 2 bölümün toplamı 2000 kelimeden fazla ediyor. Sorun olacağını sanmıyorum ;)

Ezik MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin