9

9K 478 601
                                    

Taehyung onu göle ittirmenin verdiği pişmanlıkla dakika baş Jimin'e " İyi misin? " diye soruyordu.

Jimin ise ona iyi olduğunu söyleyip burnunu çekiyordu ama iyi değildi. Arabanın onu sarsması iyice uykusunu getiriyor ama dans merkezine gidicekleri için ve orada göreceği kişiyi düşününce heyecandan uyuyamıyordu.

" Bir kişi neden yazın hastalanır ki? " diye homurdandı Yoongi.

Jimin " Buz gibi suya düştüm. " dediğinde Jin o anı hatırladı ve muhteşem kahkahası arabayı doldurdu.

Jungkook Jin'in gülüşüne gülerken Hoseok " Ben öğrencimi çalıştırdıktan sonra hemen eve döneriz. Jimin'i şimdi bir de dansla uğraştırırsak iyice kötü olur. " desiğinde Jimin gözlerini kocaman açtı.

Arabayı süren Namjoon " Ne oldu? " diye sorduğunda Jimin " OLMAZ! HEMEN DÖNEMEYİZ! BEN DAHA HAREKETLERİ EZBERLEYEMEDİM! " dedi.

Taehyung " Ne? " dedi şaşırarak. " Aramızda ilk öğrenen sensin. "

" Sus zaten senin yüzünden oldu her şey. "

Tae Jimin'in saçını okşayıp " Jimin-ah! İyi misin? " dediğinde Jimin " İyiyim iyiyim iyiyim iyiyim çok iyiyim bayağı iyiyim. " dedi.

Jungkook " Biz çalışırken o da bizi izler. Gitmemize gerek yok bence. " dedi ön koltuktan arkaya dönerek.

Jimin gözleriyle ona teşekkür ettiğinde Jungkook gülümsedi.

Aralarında Hana ile karşılaşacağını bilen tek kişi oydu.

Namjoon " Pekalâ, öyle olsun bakalım. " dedi.

Sonunda araba durunca Jimin'in mide bulantısı da durmuş oldu. Taehyung bir anne edasıyla elini alnına koyup " Bak ateşin inmiş, gördün mü? " dedi. " Arabadan çıkınca hızlı adımlarla gireceğiz merkeze, tamam mı? "

Jimin " Tamam. " dediğinde Yoongi gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Hızlıca içeriye girdiklerinde Jimin'in gözleri Hana'yı aradı ama onu göremedi. Büyük ihtimal soyunma odasında hazırlanıyor olmalıydı.

Jimin Jungkook'u dürttüğünde Jungkook " Şey... " dedi. " J-Hope acaba biz de mi sizi izlesek? "

J-Hope iyi bir dansçı olduğu için kendi gruplarının hocası onu yardımcı olarak seçmişti ve hocanın işi olduğunda o görev alıyordu. J-Hope öğrencisine ders verirken onlar da kantinde oturup sohbet ediyorlardı.

Hoseok kaşımı kaldırıp " Niye? " dedi.

Jungkook boğazını temizleyip " İşte. " dedi.

Hoseok tekrar " Niye? " diye sorduğunda Namjoon " Nasıl çalıştırıyorsun diye merek ettik. Herkes çok iyi olduğunu söylüyor. " dedi.

J-Hope havalı bir şekilde gülümseyip " Tamam o zaman. " dediğinde Jungkook " Kabul ettirmek için iltifat mı etmek lazımdı? " dedi.

Bunu duyan Jin gülmesini durdurmak için kendini sıkmak zorunda kaldı.

Jin Jungkook'a " Worlwide funny guy. " diye takıldığında Jungkook ona vurarak güldü.

Jin her zamanki gibi " NEDEN VURDUN BANA? " diye bağırdığında Jimin " Sus sus! " dedi kendini sıkarak. " J-Hope atacak şimdi bizi. "

" Kanka seni Tae göle attı, yeter o. "

Prova odasına geldiklerinde oda bomboştu.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin