Jungkook;
" Nereye? " dedi Bayan Kim.
Bizimkiler olayı bildiği için susup oturuyordu. Elimdeki valizle Bayan Kim'e döndüm.
" Anne anlattım ya. Tatile gidiyorlar işte. "
Yoora elindeki valizi düşürürken gözlerimi büyütüp Taehyung'a baktım. Daha neler?
" Ha~ " dedi Bayan Kim gülerken. " Tamam, hatırladım. İyi eğlenceler, oğluşum. "
Jimin eliyle yüzünü kapatıp gülüyordu. Güldüğünü sallanan omuzlarından anlayabiliyordum.
Derin bir nefes alıp " Görüşmek üz- " diyecektim ki Bayan Kim yanıma koştura koştura gelip tişörtümü çekiştirmeye başladı.
Amacını anlayıp " Giydim giydim. " deyip tişörtümü açtım.
Bayan Kim bana sarılıp " Oy aferin annecim sen Taehyung'a çekmemişsin. " dediğinde Tae ofladı.
" Atlet giymiyorum diye yakında evlatlıktan reddedecek. "
Yoora " Şey... " dedi. " Biraz daha durursak uçağı kaçıracağız. "
Bayan Kim ona yaklaşırken Yoora sıkıntıyla gülümseyip bekledi.
Bayan Kim " Atlet giyindin mi? " dediğinde gülmemi tutamadım.
Bu kadının atlet fetişi vardı herhalde.
Yoora bana bakınca kolundan tutup kendime çektim ve " Bizim gitmemiz lazım. Görüşürüz! " dedim.
Onun valizini de alıp koşar adımlarla evden çıktığımızda arkamızda gülen bir kalabalık bırakmıştık.
Jimin koşturarak arkamızdan gelirken " Bekleyin. " diye bağırmıştı. " Nasıl gitmeyi planlıyorsunuz havaalanına? Tabii ki ben götüreceğim! "
" Mutluluktan ağlayacağım sanırım. " dediğimde göz devirip arabaya bindi.
Yoora arka koltuğa otururken valizleri bagaja koydum. Bir hafta orada olacağımız için valiz hazırlamıştık.
Beni seçmesine nedense çok şaşırmıştım. Hana en yakın arkadaşı olduğu için tercihini ondan yana kullanır diye düşünüyordum ama büyük bir yanılgıya uğramıştım.
Güzel bir yanılgıydı.
" ANNE BENİ BİR SAL YA! " diye bağırış sesi duyduğumda bunun Taehyung olduğunu anladım.
" Sen nereye? "
" Ben de gidiceğim ya. Bırak kolumu, anne! "
Annesi Taehyung'un kolunu bırakırken " Öyle desene niye gavurun evinden kaçar gibi gidiyorsun? " dedi.
Ben de arka koltuğa geçerken Taehyung da ön koltuğa geçmişti.
Jimin arabayı çalıştırdığında Yoora'ya baktım. Elleriyle oynuyordu. Kafamı eğip gözlerimi onunla buluşturduğumda hafifçe gülümsedim.
O da hafifçe gülümsediğinde boğaz temizleme sesi duydum.
Sıçsaydın canım arkadaşım Taehyung.
" Hastasın herhalde. " dedim dişlerimi sıkarak. Neden rahat bırakmıyorlardı ki?
" Ya. " dedi yalandan. " Öksürüyorum, hapşuruyorum. Herhalde hasta oldum. "
Jimin sıkıya sıkı direksiyonu tutarak " Sakın bu arabada hapşurayım deme arabanın hakimiyetini kaybedebilirim. " dediğinde Yoora güldü.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...