14

6.5K 306 527
                                    

Jimin dans kursuna giriş yapıp koridorda yürümeye başladığında aralık kapıdan Hana'nın pratik yaptığını gördü.

Durup izlemek istemese de kendine engel olamadı ve büyülenmişçesine onu izlemeye başladı.

Bir kuğunun suyun üzerinde süzülmesi gibi süzülüyordu. Dönerken uzun saçları etrafa bir çiçek misakı açılıveriyordu.

Jimin kaşlarını kaldırdı şaşkınlıkla.

Hana bale yapıyordu. Bu konuda profesyonel olduğu kesindi.

Jimin geri çekilip üsütüne değiştirmek üzere soyunma odasına yürümeye devam etti.

Geri geldiğinde Hana yere oturmuş aynada kendini izliyordu.

" Narsist misin? " dedi Jimin onu taklit ederek.

" Senin kadar değilim. " dedi Hana ayağa kalkarken. " Bugün sakinsin reglin bitti mi? "

Jimin " Ne? " diye sorduğunda Hana " Boşver. " dedi.

Jimin de çok kafaya takmayıp yere Hana'nın karşısına oturdu. Hana'nın ondan kaykılarak uzaklaştığı gözünden kaçmamıştı.

Sinirlenmesi veya dediklerini unutmasını söylemesi onu kırmış olmalıydı.

" Bale yaptığını gördüm. "

Hana " Küçüklüğümden beri yapıyorum. " dediğinde Jimin biraz yaklaşıp " Anlıyorum. " dedi.

Hana yine ondan geriye çekildiğinde Jimin duvarı gösterip " Biraz daha kayarsan duvara yapışacaksın. " dedi.

Hana onu süzüp " Sana yapışmaktan iyidir. " dedi. Tabii bu Hana için koca bir yalandı.

Nedenini bilmediği şekilde Jimin'e çekiliyordu ama aklına dünki hali düşüyordu.

Jimin gülüp " Emin misin? " diye sordu.

Hana hızla ayağa kalkıp " Sohbet etmeye gelmedim. Zaten zorla hocamı değiştirmişsin. " dediğinde Jimin " J-Hope'tan seni almak çok zor olmadı emin ol. " diye sırıttı.

" Kim bilir ne yaptın Hoseok'a? "

" Hiçbir şey. " dedi ve Jimin de ayağa kalktı.

Müzik çalara doğru yürürken " Karografi çok zor değil. Senin yapabileceğin türden. " dedi Jimin.

Hana " Ben her dansı yapabilirim. " dediğinde Jimin " Bana mı egoist diyordun sen? " dedi.

Jimin Hana'nın " Yazıştığımızda her şey çok mükemmeldi. " diyen üzgün sesini duyduğunda müzik çaları açmak için uzanan parmağı durdu.

Gözlerini yumarken derin bir nefes alıp verdi. " Cidden dünkü halim için üzgünüm. "

" Senin istediğin gibi ben çoktan unuttum bile. "

" Keşke unutmasaydın. " diye mırıldandı Jimin.

Hana " Efendim? " diye duymadığını belirtirken Jimin şarkıyı açtı.

Jimin " İlk beni izle sonra sen de denersin. " dedi şarkının arasından.

Hana tekrar yere oturup Jimin'i izlemeye başladı.

(FIRE DİNLEYİN BYE)

Hana onu ilk defa dans ederken görüyordu. Açıkcası çok esnek bir yapısı vardı.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin